نوشته شده توسط : خادم سایبری

سلام به مخاطبین عزیز

ناخدای انقلاب در صحبت های خودشون (15 مهر 94) گفتن مذاکره با آمریکا ممنوع است به خاطر مضرات بی شماری که دارد و منفعتی که اصلاً ندارد.

مشکل کنونی کشور متأسّفانه به‌خاطر وجود آدمهای بعضاً بی‌خیال و بعضاً سهل‌اندیش [است‌] که البتّه معدودند، اقلّیّتند؛ در مقابل انبوه عظیم جمعیّت انقلابی و آگاه و بصیر کشور چیزی نیستند امّا فعّالند: مینویسند، میگویند،تکرار میکنند؛ تکرار میکنند! دشمن هم به اینها کمک میکند.

معرفی کتاب برای دوستداران مذاکره با آمریکا

شخصاً اعتقاد دارم که نباید هر حرفی رو به راحتی قبول کرد. به طور مثال میگن آمریکا بده. خب بله بد هست اما چرا؟ باید دنبال دلیل این حرف رفت. یکی از عادات خوب این حقیر اینه که در روز باید مسافتی حدود 45 دقیقه رو با ماشین برم و برگردم و در طول این مسیر سعی می کنم مطالعه داشته باشم.

بنده به اون هایی که علاقه دارند با آمریکا مذاکره داشته باشیم کتاب خوب و مفید نیمه پنهان آمریکا رو معرفی می کنم که از زمان کریستف کلمب تا حال حاضر به تشریح شکل گیری آمریکا و رؤسای جمهور اون می پردازه.

خوندنش رو دیروز تموم کردم و این کتاب به زیبایی توضیح میده افرادی که به آمریکا مهاجرت کردن یا پولدار بودند که برده داری می کردند یا خلافکارانی بودند که تبعید شده بودند حتی شیوه انتخاب رئیس جمهور آمریکا رو به خوبی شرح میده که اصلا مردم دخیل نیستند و راز جنگ طلبی آمریکا با شعار حقوق بشر رو به خوبی روشن می کنه مخصوصا از جنگ جهانی دوم به بعد و اصلی ترین بخش این کتاب چرایی مشکل آمریکا با انقلاب ایرانه که همه چیز رو برای همگان واضح بیان کرده.

پ,ن: علاقمندان میتونن در ایستگاه های کتاب به صورت رایگان این کتاب رو دریافت کنند و پس از مطالعه پس بدن یا اینکه فقط با 2000 تومن واریز به شماره حساب اعلام شده کتاب رو خریداری کنند.


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

حاج آقا می فرمایند حکم مهدی غیرقانونی و غیر شرعیه. این حرف یعنی اینکه حکم رئیس جمهوری خود آقای هاشمی هم غیرقانونی و غیر شرعی بوده چراکه در همین انقلاب با همین قانون و شرع ایشون رئیس جمهور شدن.

حاج خانم حاج آقا می فرمایند این حکم پدر سوخته بازیه و انقلاب از زندان اوین شروع شد. خب راست میگه بنده خدا اما زندانی های اون دوران که انقلاب کردند اکثر از قشر فقیر و متوسط جامعه بودن و برای حقوق قانونی خودشون زندانی شدند اما زندانی های حال حاظر اوین اکثر پولداران جامعه هستند که با اختلاس حق این ملت رو خوردن. یعنی این مختلسونی که شکمشون پر شده از جیب ملت میتونن خودشون رو یه تکونی بدن؟

ستون انقلاب هاشمی است یا ...!

برای مشاهده اندازه اصلی بر روی عکس کلیک کنید

دختر خانم حاج آقا هم همیشه موقع آشوب و فتنه یاد سبزی خریدن میفته و دست بر قضا تو محله ای که سبزی فروشی هست آشوب و بلوا هم هست. البته تازگیا لو رفته که ایشون به بهانه سبزی خریدن میرفته بیرون بلکه میخواسته بره برای آشوب گرها بستنی بخره تا توی این هوای گرم جیگرشون حال بیاد.

اما شازده پسر حاج آقا هم بنده خدا کاری نکرده یک مقدار اختلاس ناچیز چندین میلیونی و یکم شیطنت ارتشاء و یکم هم کلاهبداری یه مقداری هم رشوه گرفته نیست دستش خالی بوده گناه داشته خب. بنده خدا بی گناه و ناجوانمردانه راهی زندان شد. اصلاً آدم دلش براش کباب میشه. تازه گفته که اصولگراها باعث شدن که این حکم براش صادر بشه. نیست اصولگراها مانع زندان رفتن معاون اول احمدی نژاد شدن برا این گفته.

پ,ن : مهدی هاشمی بعد از زندانی شدن گفته "اوین چگونه روزی میزبان پدر است و روزی پسر. با این تفاوت که اوین گویا ماندگار است و از میان ما نمی رود...."

نمیدونم چرا با این حرفش بدجور یاد اسپارتاکوس افتادم. همون برده گلادیاتوری که یه روزی برای برانداختن ظلم قیام کرد و خودش شد قیصر و قیصرهای سابق رو برده کرد تا مثل گلادیاتور به جون هم بیفتن. بعضی ها هم انقلاب کردن تا به سهم خودشون از انقلاب برسند و تا کسی بهشون بگه بالاچشتون ابروهست شروع میکنن به داد و بیداد. انگار دادگاه و قانون برا مردمه نه برای این ها...

بی ربط نوشت : خدا به داد انقلابی برسه که ستونش قراره اینا باشن. به نظر شما اصلا چیزی ازون انقلاب باقی خواهد موند؟

 



:: موضوعات مرتبط: امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 23 مرداد 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

حاجی خاطره در یکی از اظهارات خود در راستای تحقیر برخی از منتقدانش گفته : " کسانی که تا دیروز در روستاها قدم می زدند اکنون انقلابی شدند". 

از آنجایی که حاج آقا خود روستا زاده هستند معبر سایبری فندرسک شعر زیبای خوشابحالت ای روستایی را تقدیم می کند به ایشان.

شعر زیبای خوشابحالت ای روستایی

خوشا به حالت ای روستایی 
مثل هاشمی ، چه باصفایی

خوشا به حالت ای بچه تهرون
که شاد و خرم هستی تو شمرون

در شهر ما نیست جز کرسنت و نفت 
با پول پسته خاطره ها رفت

در روستا نیست شیلا و ژیلا
خوشا به حالت که داری ویلا

در روستا نیست آثاری از نفت
بی اطلاعیم پولش کجا رفت؟

در شهر ما نیست جز فقر و فریاد 
خوشا به حالت که هستی آزاد

ما نان نخوردیم از سفره دین
خیری ندیدیم از آن و از این

ای کاش من هم مهدی بودم 
با شادمانی پر می‌گشودم

می‌رفتم از ده به انگلستان
آنجا که دارد هور و پریان

پ,ن : دوسه بیت از شعر رو خودم نگفتم ...

 


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که برای گرفتن مجوز از فرهنگ و ارشاد دولت تدبیر و امید با مشکل مواجه هستید اصلاً نگران نباشید. با این راهکارهایی که معبر سایبری فندرسک در خدمت شما قرار می دهد می توانید به راحتی مجوز بگیرید.

اگر در بخش موسیقی مثل حامد زمانی به شما تذکر داده شده که حتماً برای انجام کنسرت می بایست مجوز داشته باشید هیچ جای نگرانی نیست. فقط کافیست ترانه هایی مثل گزینه های روی میز، مرگ بر آمریکا، مکر شیطان، تحریم و ... که مضمون استکبار ستیزی دارد را نخوانید و اسم یک جک و جانور مثل سگ های زرد را بر روی خود بگذارید. اگرهم یک زن تک خوان باشد هم عالی می شود. کار تمام است حتی در قطعه هنرمندان جایی برای شما رزرو خواهد شد.

اگر مثل روزنامه 9 دی مدام توقیف می شوید فقط کافیست دست از انتقاد از دولت بردارید و همینجوری الکی پاچه خواری کنین و بجای نقد کردن تا می توانید به مردم و منتقدان فحش و بد و بیراه بدهید مثل روزنامه هایآرمان، آفتاب، شرق و ... اگرهم شد عکس های اون هایی که با دولت زاویه دارن رو کاریکاتور کنید و یا آلبوم عکس حاجی خاطره و خانواده روهم چاپ کنید خیلی عالی میشه.

آموزش مجوز گرفتن از فرهنگ و ارشاد دولت تدبیر و امید

گر برای مجوز گرفتن فیلم خود با مشکل مواجه هستید هیچ جای نگرانی نیست. کافیه فیلم شما یک مقدار موارد تحریف شده توش بکار رفته باشه به راحتی میتونین مثل فیلم رستاخیز مجوز بگیرید یا اینکه توی فیلمتون بهشخصیت های ارزشی و دینی توهین کنید مثل فیلم خانه پدری  یا اینکه یه اشاره ای به بیگناهی سران فتنهداشته باشید مثل فیلم عصبانی نیستم.

ادامه را در ادامه مطلب ببینید


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

روزنامه باادب آفتاب یزد جدیداً در مقابل حرف بهنوش بختیاری بازیگر طنزپرداز که گفته بود "دوست دارم جامعه شناسی بخوانم تا مثلاً بعد از توافق هسته ای سریع ذوق زده نشوم و به عواقب و آینده آن فکر کنم، مثلاً درباره اینکه بعد از ترکمنچای چه اتفاقی افتاد"؛ طی یادداشتی به ایشون توهین کرده.

روزنامه اصلاح طلب آفتابه طی یادداشتی در تاریخ دوشنبه 94/5/12 با عنوان واسه نونه واسه نونه نوشت : "بهنوش بختیاری یک بازیگر طنز و شومن است و اندازه‌ همان سلمونی یا بقال می‌توان روی نظرش حساب کرد و بس."

آفتاب یزد همچنین مدعی شد: "بهنوش بختیاری چون نیازمند حضور در صداوسیماست چنین حرف مضحکی زده، حتماً به اندازه‌ افراد عادی هم نظرش ارزش ندارد."

این ارگان رسانه‌ای اصلاحات در پایان با این جمله کنایه آمیز که :"هر کسی حرفش به اندازه‌ خودش ارزش دارد ودلقک به اندازه‌ خودش…" مطلبش علیه بهنوش بختیاری را به پایان برد.

آموزش ادب سیاسی به بهنوش بختیاری به سبک آفتاب یزد

تصویر فتوشاپ

خدمت خانم بهنوش بختیاری باید گفت که شما باید دو کیلو سواد سیاسی داشته باشین بعد حرف بزنین و برای کسب این سواد سیاسی معبر سایبری فندرسک به شما آموزشی به سبک روزنامه آفتاب یزد خواهد داد.

خانم بختیاری شما ابتدا می بایست کمی باادب حرف زدن را کنار بگذارید و مثل روزنامه آفتاب با بی ادبی و گستاخی صحبت کنین و تا می‌توانید به دیگران توهین کنید. در غیر این صورت شما یک فرد با سواد سیاسینخواهید شد. حالا عده ای میگن عقل و شعور افراد به اندازه ادب اون هاست، عیب نداره بزارین بگن مهم اینه که شما بی ادب باشین مثل روزنامه آفتاب.

 


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

صرفاَ جهت اطلاع :

تیتر قبل اصلاح شد. بدینوسیله از مخاطبین عزیز معذرت خواهی می شود.

 

ضمن تشکر از زحمات وزیر محترم امور خارجه کشور جناب آقای ظریف، این مطلب هیچ اشاره ای به ایشان و فعالیتشان ندارد.

ورود اولین وارد کننده خون های آلوده به ایدز به ایران و مبتلا کردن بیش از 1000 نفر از بیماران هموفیلی ایرانی به این بیماری، باعث ذوق زدگی برخی از اصلاح طلبان کشور شده است.

عده ای از روزنامه های وابسته به اصلاح طلبان در اقدامی مشترک حرکت مردمی محکوم کردن ورود لورانت فابویس وزیر امور خارجه فرانسه به ایران را که باعث و بانی کشته شدن چندین هموطن بخاطر وارد کردن خون های آلوده به ایدز در ایران بوده است را به تمسخر گرفته اند و آن را به دلواپسان هسته ای نسبت داده اند.

فابیوس

من فارغ از جناح بازی های حزبی در درجه اول یک ایرانی هستم و یک ایرانی هرگز خواهان بیماری و کشته شدنهموطن خود نیست آن هم هموطنی که نیاز به کمک دارد اما به او هدیه ای از جنس بیماری تزریق می کنیم و راه چشم بستن از این دنیا را برایش باز می کنیم.

آقایان اصلاح طلب و روزنامه های وابسته به این جناح که همواره لذت ها و خوشی ها را برای خودتان خواستید تا ملت شریف ایران، تمسخر کردن مردمی که می خواهند ورود عامل قتل چندین ایرانی به کشور را محکوم کنندهیچ ربطی به جناح بازی ها و حزب بازی ها و چپ و راست ندارد. فقط ذره ای غیرت و شرف ایرانی می خواهد که شما بازهم ثابت کردید ندارید.

پ,ن : از قربانیان تزریق خون های آلوده به ایدز درخواست می شود ساکت باشند چراکه محکوم به دلواپس، امل، جهنمی، نان به نرخ روز خور و ... خواهید شد.


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

معبر سایبری فندرسک پس از توافق نهایی هسته ای به یکی از خیابان های پایین شهر تهران اومد تا از کمر شکسته های تحریم که در جشن پیروزی هسته ای شرکت کرده بودند گزارش تهیه کنه.

کمر شکسته های تحریم

بدین منظور نظر شما مخاطبین عزیز را به این گزارش جلب می کنم.

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مرداد 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

پایگاه خبری تحلیلی 598 اقدام به تولید مستند جالب از وین تا ونک نموده که دیدن آن به خوبی نشان می دهد آن هایی که بعد از اعلام توافق هسته ای به خیابان ها ریختند تا چه اندازه به محتوای آن آگاه هستند...


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

بعضی ها اونقدر تو گوش ملت خوندن که ایران بعداز توافق هسته ای گلستان خواهدشد، ما باورمون شده واقعاً اینجوری میشه برای همین صحبت های مسئولین پس از توافق هسته ای اینجوری پیش بینی میشه که:

حسن روحانی رئیس جمهور ایران: مردم تورو خدا آب بخورین دیگه چه مرگتونه؟ این همه آب برا خوردن داریم. سدها دارن منفجر میشن از بس آب شرب ذخیره کردند. چرا اینقدر شماها صرفه جو هستین؟ هرکی آب نمیخوره بره به جهنم.

فردای بعد از توافق هسته ای

علی یونسی مشاور آقای روحانی : دفاتر ثبت رسمی ازدواج با بحران کمبود وقت مواجه شده اند. از موقعی که توافق هسته ای شکل گرفته مردم برای ازدواج صف بستند و بعضی از دفاتر ثبت ازدواج تا اذان صبح نیز فعالیت می کنند. از مردم توقع میره یک مقدار خویشتن‌دار باشند و برای ازدواج اینقدر عجله نکنند.

بیژن زنگنه وزیر نفت آقای روحانی : از وقتی که توافق هسته ای شکل گرفته غول های نفتی به ایران حمله کردند و سر راهشون چندین دکل نفتی رو نابود کردند. هیچ چیزی جلو دار این غول های نفتی نیست. از طرفیبه دلیل فروش بیش از حد نفت با کمبود بشکه خالی مواجه شدیم. از مردم درخواست می شود هرچی دَبه دارن بیارن تا توش نفت بریزیم برای صادرات.

دایره المجامع خاطرات ایران، حاجی خاطره : درخصوص توافقنامه هسته ای من خاطره ای از امام یاد می کنمکه اصلاً امام گفته بود بعد از توافقنامه هسته ای استخوان های مردم که بخاطر تحریم ها خرد شده بود به هم جوش خواهد خورد. الآن یکی از معضلات کشور بیکاری روز افزون شکسته بند هاست.

محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت آقای روحانی: آقا یه سیمکارت ایرانسل بده یدونه 206 ببر. مردم میتونند با مراجعه به بقالی سر کوچ یا دکه ها سیمکارت ایرانسل خودشون رو با یک دستگاه خودرو 206 تعویض کنند.

ادامه مطلب را حتما بخوانید


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

یکی از فرماندهان لشگر 25 کربلا نقل می کند که:
در عملیات فتح المبین، به دلیل وسعت زیاد عملیات و پیش روی لحظه به لحظه رزمندگان در عمق موانع نیروهای عراقی، احتمال می رفت که عده ای در دام عراقی ها گیر بیفتند،یکی از این موارد ، نوجوانی بسیجی بود که با صدای آرام اینگونه از پشت بیسیـــم تعریف می کرد:
- عراقی ها دارند به بعضی از بچه ها تیر خلاص می زنند و دارن به من نزدیک میشن!
-حالا چیکار می کنی؟!
یه نارنجک دارم، حاجی سلام ما را به امام برسان، امام را تنها نگذارید.
- (با صدای بغض آلود ، جوابش را دادیم) چیکار می خوای بکنی.
حاجی شرمنده، دیگه نمتونم صحبت کنم ، خیلی نزدیک شدن، سلامتون به دوستان شهیدتان می رسانم.
مکالمه قطع شد...
روز بعد بچه ها به همان منطقه که گِراش داده بود رفتند ، به چند تا پیکر رسیدند که تیر خلاص خورده بودندو در کنارشان جسد متلاشی شده ای بود که جنازه چند عراقی هم کنارش افتاده بود،معلوم بود با نارنجک خود و عراقی ها را متلاشی کرده بود.
هیچ چیزی برای شناسائی او پیدا نکردیم، روی کفنش نوشتیم:

شهید گمنام، فرزند روح الله...

شهید گمنام، فرزند روح الله...

پ,ن: آره عزیزان این ها رفتند تا حق مردم کشور ما خورده نشه نه اینکه خودمون با دست خودمون با راه انداختن متینگ های میلیاردی حق فقرا رو بخوریم...



:: موضوعات مرتبط: شهدا، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 تير 1394 |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 29 صفحه بعد