رتبه اول مسابقات وبلاگ نویسی بخش دانش اموزی
 
نوشته شده توسط : خادم سایبری

به گزارش ایسنا، در این جشنواره،دکترابوطالبی  ضمن تشکر جوانانی که به عنوان افسران پیشتاز عرصه جنگ نرم افزود: انسان براساس شخصیت خود همواره به دنبال خلاقیت و نوآوری است. این دو صفت در بین جوانان بیشتر نمایان است و نباید کسی جلوی خلاقیت و نوآوری را گرفت. همچنین اگر کسی بخواهد جلوی خلاقیت و نوآوری را بگیرد، هرگز موفق نخواهد شد.

وی ادامه داد: نوآوری و خلاقیت باید در مسیر درست خود قرار گیرد و از آن استفاده شود. فضای مجازی و سایبری دنیای جدیدی است که هنوز بسیاری از ابعاد آن برای انسان ناشناخته باقی مانده است. چه بسا در آینده شاهد تحول فوق‌العاده و چشمگیری در این عرصه باشیم؛بنابراین لازم است که ما نیز آماده باشیم تا بهترین بهره را از فضای سایبری ببریم. فضای سایبری به عنوان یک فرصت در اختیار ما قرار دارد و اگر دیگران در جهت خلاف اسلام و ارزش‌های اسلامی از آن استفاده می‌کنند، ما باید آن را اصلاح کنیم. جمهوری اسلامی ایران حقیقتا قصد دارد از فضای سایبری برای بیان حرف حق خود استفاده کند.

دادستان کل کشور افزود: بسیاری از اندیشمندان برای بیان حرف حق‌شان آرزو داشتند که بتوانند مخاطبین بیشتری را داشته باشند تا حرف حق خود را به مردم جهان بگویند. امروز این فضا برای جوانان ایران فراهم شده و همچنان که می‌دانیم فضای سایبری مکان و زمان ندارد و می‌توان در هر لحظه، هر کجای جهان را درنوردید و آنچه را که قصد دارید، انجام دهید و کلامتان را به مردم برسانید و آن را تبیین کنید چرا که امروز به راحتی از این بستر می‌توان با میلیون‌ها نفر ارتباط داشت.

حجت‌الاسلام محسنی‌ اژه‌ای با ابراز تأسف از اینکه همیشه فکر می‌کنیم که چگونه می‌توان در مقابل دشمن دفاع کرد، تصریح کرد: متاسفانه ما کمتر به این می‌اندیشیم که چگونه می‌توان هجمه‌های خودمان را به دشمن وارد کنیم. دید ما نسبت به اینترنت این است که آن، علیه ما جنگ روانی ایجاد می‌کند و باعث تفرقه، چالش و تهدید است. در این راستا باید بگویم همان طور که دشمن علیه ایران با برنامه و ایجاد تشکیلات فعالیت می‌کند و قصد دارد اهداف میان‌مدت و درازمدت خود را عملی سازد، ما نیز باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم تا کلام حق الهی را بیان کنیم. قطعا کلام حق بر کلام باطل غلبه پیدا خواهد کرد و تمام اقدامات باطل دشمن را بی‌نتیجه خواهد گذاشت.

وی اظهار کرد: کسانی که دست‌اندرکار اینگونه تشکیلات در حوزه ایثار و شهادت هستند، خوب فعالیت می‌کنند و همه وظیفه داریم به اینگونه حرکت‌ها به صورت عملی، زبانی، فکری و مالی کمک کنیم، چرا که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هدف بسیار مقدسی است. حقیقتا اگر کمی فرصت داشتم هرکاری که از دستم برمی‌آمد برای ترویج این فرهنگ انجام می‌دادم و اعلام می‌کنم که از اینگونه فعالیت‌ها حمایت خواهیم کرد.

دادستان کل کشور با بیان این که در مجلس، نمایندگان کارگروهی برای فعالیت در حوزه ایثار و شهادت تشکیل داده‌اند، خاطرنشان کرد: این کارگروه متشکل از نمایندگان دستگاه‌های مختلف از وزارتخانه‌ها و نهادها است. دبیر آن نیز یکی از نیروهای متدین و جانبازان انقلاب اسلامی است. تعیین مصادیق محتوایی و مجرمانه رصد و پایش و مسدودسازی و تنظیم مسایل فنی از جمله وظایف این کارگروه به شمار می‌رود. همچنین خود قوه قضاییه و دادستان‌ها نیز وظایفی را در حوزه سایبری برعهده دارند.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای یادآور شد: یکی از مشکلات پیش‌روی‌ ما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این است که نمی‌توانیم کلام خود را به درستی به مخاطبان برسانیم تا تاثیرگذار باشد. کلامی تأثیرگذار خواهد بود که نویسنده آن مطلب کلامش مطلقا صحیح و توأم با ادب و مهم‌تر از آن، همگرایی باشد. در آن زمان است که اینگونه فعالیت‌ها اثر واقعی خود را خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه باید چنین فعالیت‌هایی انسان را به خدا متصل کند، یادآور شد: اگر می‌خواهیم فعالیت‌هایمان برکت داشته باشد و جای صدها کلام را بگیرد، باید در جهت خدا صحبت کنیم.

دادستان کل کشور خطاب به جوانان گفت: حقیقتا شما می‌توانید امروز با برنامه‌ریزی و با ایجاد تشکل‌های صحیح، داشتن برنامه و مشورت با صاحبنظران در رشته‌های مختلف کارهای شگرف و خارق‌العاده‌ای انجام دهید. بنابراین باید از امکاناتی که جمهوری اسلامی ایران در اختیارتان گذاشته، به درستی استفاده کنید تا با فعالیت‌هایتان مردم را به خدا متصل کنید.

 

به گزارش خبرنگار ایسنا، در بخش دیگر این مراسم، آرمیتا رضایی‌نژاد فرزند شهید رضایی‌نژاد پیامی را به دو زبان انگلیسی و فارسی خطاب به نفرین شدگان تاریخ و مستکبران جهان قرائت کرد.



رونمایی از نماد مجمع فعالان سایبری ایثار و شهادت به دست دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و آرمیتا رضایی‌نژاد نیز از دیگر برنامه‌ها این مراسم بود.

 

این مراسم در پایان با حضور دکتر لاریجانی، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، سردار باقرزاده، دکتر مظفر، دکتر لاله افتخاری و داوود براتی دبیر جشنواره فعالان ایثار و شهادت، از فعالان سایبری در بخش‌های نماهنگ، وبلاگ، سایت و نرم‌افزار و هیات داوران با اهدای لوح تقدیر شد.

عکس از : ایسنا

پ,ن1 : تشکر میکنم از تمام عزیزانی که در برپایی این جشنواره بسیار تلاش کردند. واقعا زحمت فراوانی کشیده بودند و بنده به چشم دیدم.

پ,ن3 : حقیقت رو بگم من اصلا خودم فکر نمیکردم که حتی بین پنج برگزیده باشم چه برسه به مقام سومی واین از عنایت شهدا میدونم مخصوصا پنج شهید گمنام شهر خان ببین که هرچه قدر از توانم بر میومد براشون انجام دادم تا شاید کوتاهی مسولین شهر رو بهشون یاد آوری کنم تا مزار این پنج شهید عزیز رو ازین وضعیت تاسف بار در بیارن.

پ,ن4 : ما فعلا داریم در پادگان آزمایشی انقلاب به فرماندهی سید علی آموزش میبینیم تا در لشکر امام زمان آماده و جان بر کف باشیم. امیدواریم از این پادگان آموزشی سربلند بیرون بیایم.

پیام من : شهدا راهتان باقیست ...

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 تير 1394 |