نوشته شده توسط : خادم سایبری

یکی از اتفاقات جالبی که باید از آن تشکر و قدردانی کرد سفر آقای روحانی و خاندان هاشمی به جزیره محروم کیش است. جزیره ای که مردم بیچاره و بی پول به آن سفر می کنند و اصلاً از نظر رونق اقتصادی در وضع مطلوبی قرار ندارد و واقعاً نیازمند نگاه ویژه مسئولین برای بهبود وضعیت تأسف بار این جزیره است.

یکی از مشکلات اصلی مردم جزیره کیش، کشتی یونانی است که سال هاست در حاشیه این جزیره به گل نشسته و مانع تابش نور خورشید به جزیره شده است که واقعاً برای رفع این مشکل بزرگ باید دولت تدبیری اتخاذ نماید وگرنه چگونه می توان با تورم بالا جنگید؟

یا درخت تاریخی جزیره کیش که باید برای بهبود وضعیت این درخت فکری کرد و تدبیری اندیشید و اگر از آن نگهداری نشود نمی دانیم چه بلایی به سر 5 مرزبان گروگان گرفته شده خواهد آمد؟

درجزیره محروم کیش چه خبر است؟

یا جزیره هندورابی که خالی از سکنه است یکی از موضوعاتی است که باید حسابی مورد بحث قرار بگیرد چراکه اگر این جزیره بی سکنه بماند چگونه دولت می تواند برای اشتغال بیکاران آن فکری کند؟

یا اگر برای پارک دلفینها، باغ پرندگان، پارک ساحلی مرجان، اسکله تفریحی، شهر زیر زمینی کاریز، شهر باستانی حریره، پلاژ آقایان و بانوان و ... فکری نشود چگونه دولت می تواند به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کند؟

از طرفی سفر آقای روحانی و خاندان آقای هاشمی به جزیره محروم کیش نشان دهنده آن است که چقدر این بزرگواران با اقشار فقیر و کم در آمد جامعه ابراز همدردی می کنند و بجای رفتن به اماکن تفریحی و پرخرج کشور، مانند مردم فقیر و کم درآمد به این نقطه سفر کرده اند.

پ,ن: بازم بعضی ها هی بگن رئیس جمهور محترم و آقای هاشمی اعیانی زندگی میکنند...



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، دکتر حسن روحانی، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

آسوده بخواب علیرضا، آسوده بخواب آرمیتا اینجا دنیا علیه شماست. اینجا هر روز پرونده اتهامات شما و پدرانتانسنگینتر می شود.

 یک روز برچسم افراطی بودن و یک روز برچسب کم سوادی و امروز مباح دانستن خون پدرانتان. اینجا زشت کلامی گفت اسرائیل، قاتل پدرانتان را به رسمیت می شناسم. اینجا هر روز چهره شیطان را بزک می کنند و چهره شما را اهریمنی. لابد فردا نوبت دادگاهی شدن شماست...

 صادق زیبا کلام (زشت کلام) عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه علت دشمنی رژیم صهیونیستی با ایران بدین خاطر است که ما می‌خواهیم آنان را محو کنیم، گفت: من کشور اسرائیل را به رسمیت می‌شناسمچرا که سازمان ملل آن را به رسمیت شناخته است.

خون پدران علیرضا و آرمیتا مباح شد...

آقای زشت کلام شما از کدام سازمان ملل حرف می زنید؟ سازمان مللی که حقوق همجنسبازان را به رسمیت می شناسد؟ سازمان مللی که کشتار مردم غزه را به رسمیت می شناسد؟ سازمان مللی که تحریم های کشور خودمان را به رسمیت می شناسد؟ اصلاً سازمان ملل ملاک ماست؟ یکدفعه بفرمایید من امام خمینی (ره) را به رسمیت نمی شناسم...

نکته جالب: دبیر دفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی هم گفتند اخیراً درصد اخراج و منع تدریس اساتید مذهبی افزایش پیدا کرده و در مقابل پرونده کار برخی از اساتید با پرونده های معلوم الحال بازتر شده است....

پ,ن: از نفرین خوشم نمیاد اما آقای زشت کلام لعنت خدا بر تو باد اگر حرفت را پس نگیری. آقای زشت کلام امیدوارم با شارون و نتانیابو محشور شوی. ای بردگان سکه لعنت بر شما مرگ ضد ولایت فقیه مرگ بر کسانی که از خانواده های شهدا خجالت نمی کشند و میخندند ...

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، حجاب و عفاف، القاعده، جنگ نرم ، اهل بیت، حزب الله، دکتر حسن روحانی، امام زمان، سوریه، محرم، کاریکاتور، ضد آمریکایی، قدس، جهان اسلام، خنده دار، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 2 اسفند 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 وقتی نتایج مذاکرات اعلام شد و معبر و خیلی از ارزشی نویس ها به نتایج مذاکرات ژنو اعتراض و پیش بینی کردند که بدون شک آمریکا و هم پیمانانش بر این تعهدات پایبند نخواهند بود، خیلی ها به ما گفتند افراطی، تندرو و ...

اما حالا من به تمام این عزیزان می گویم سلامٌ علیکم. حالا به حرف های این جوجه سیاستمدار رسیدید؟ هنوز مهر توافقنامه خشک نشده بود که اتحادیه اروپا 17  شرکت ایرانی رو تحریم کرد و امروز دولت آمریکا 14 شرکت و فرد حقیقی و حقوقی رو تحریم می کند.
آقای ظریف آن زمان که شما در خواب بودید آن برد برد را لولو برد. لابد خوابتان خیلی عمیق بود که خیانت های آمریکا را تابحال ندیده بودید. لابد خوابتان خیلی سنگین است که عهد شکنی های آمریکا را تابحال لمس نکرده اید. حالا 8 سال یکی مثل سعید جلیلی باید بیاید و تمام این خفت ها و عقب افتادگی ها را جبران کند.

وقتی که ظریف خواب ماند برد برد را لو لو برد

راستی آقای ظریف می دانی با تعلیق 20 درصد چه کاربرد های پزشکی را از دست دادیم؟ من برایتان می گویم :

1. کاربردهای نورولوژی  27. کاربرهای ارتوپدی
 2. کاربردهای کلیوی  28. تشخیص بیماران جراحی با ریسک بالای حمله قلبی
 3. Stroke  29. تشخیص تروماهای استخوانی
 4. آشکار کردن انسداد مجاری ادراری  30. تشخیص نارسایی سمت راست قلب
 5. بیماری آلزایمر  31. تشخیص استئومیلیت
 6. تشخیص پرفشاری خون کلیوی  32. اندازه گیری مسمومیت ناشی از شیمی درمانی قلب
 7. ارزیابی بیماران در جراحی کاروتید  33. ارزیابی تغییرات آرتریت و کشیدگی
 8. انداره گیری عملکرد کلیوی  34. ارزیابی شانت ها و شناسایی آنها
 9. پیدا کردن محل دقیق شیارseizure foci  35. پیدا کردن محل دقیق برای بیوپسی تومور
 10. آشکارسازی پس زدگی پیوند کلیه  36. تشخیص و پیدا کردن حمله حاد قلبی پیش از تغییرات آنزیمی
 11. ارزیابی سندرم post concussion  37. اندازه گیری گستردگی تومورهای خاص
 12. آشکارسازی پیلونفریت  38. کاربردهای ریوی
 13. تشخیص multi-infract dementia  39. تشخیص و معالجه پرکاری تیروئید
 14. آشکار سازی زخمهای کلیه  40. تشخیص آمبولی ریوی
 15. کاربرد سرطان شناسی  41. آشکارسازی عفونتهای حاد کیسه صفرا
 16. کاربردهای قلبی  42. آشکارسازی ضایعات ریوی درایدز
 17. پیدا کردن محل دقیق تومور  43. عدم کارکرد مزمن کیسه صفرا
 18. بیماری عروق کرونر  44. تشخیص کمی ونتیلاسیون و پرفیوژن ریوی
 19. یافتن دقیق مرحله پیشرفت تومور  45. آشکار سازی چرخش بیضه
 20. اندازه گیری تاثیرات جراحی بای پس BY pass  46. آشکارسازی پس زدگی پیوند ریه
 21. تشخیص موقعیت متاستازها  47. آشکارسازی عفونتهای اوکالت
 22. اندازه گیری تاثیرات درمانی برای نارسایی قلبی  48. آشکار سازی جراحات استنشاقی در بیماران سوختگی
 23. قضاوت پاسخ به درمان  49. تشخیص و معالجه بی نظمی در سلول های خونی
 24. آشکار سازی پس زدگی پیوند قلب  50. سنجش تراکم استخوان
 25. آزاد کردن درد استخوانی ناشی از سرطان  51. اندازه گیری دقیق سطح هورمون های تیروئید
 26. انتخاب بیماران برای بای پس یا آنژیوپلاستی  52. وجود و نیزاندازه گیری سطح فعالیت ( بصورت کمی) باکتری عامل زخم معده و اثنی عشر(UBT)


:: مطالب مشابه : 30 یا 30 - روشنگری



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، دکتر حسن روحانی، جمله ، عقیدتی، حرف حساب، ازدواج، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 دی 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 اى کسانى که ایمان آورده‏ اید از غیر خودتان [دوست و] همراز مگیرید [آنان] از هیچ نابکارى در حق شما کوتاهى نمی ‏ورزند آرزو دارند که در رنج بیفتید دشمنى از لحن و سخنشان آشکار است و آنچه سینه‏ هایشان نهان می‏دارد بزرگتر است در حقیقت ما نشانه‏ ها[ى دشمنى آنان] را براى شما بیان کردیم اگر تعقل کنید (آل عمران آیه 118) 


هان شما کسانى هستید که آنان را دوست دارید و [حال آنکه] آنان شما را دوست ندارند و شما به همه کتابها[ى خدا] ایمان دارید و چون با شما برخورد کنند می‏گویند ایمان آوردیم و چون [با هم] خلوت کنند از شدت خشم بر شما سر انگشتان خود را میگزند بگو به خشم خود بمیرید که خداوند به راز درون سینه‏ ها داناست (آل عمران آیه 119)

اگر به شما خوشى رسد آنان را بدحال می‏کند و اگر به شما گزندى رسد بدان شاد مى‏شوند و اگر صبر کنید و پرهیزگارى نمایید نیرنگشان هیچ زیانى به شما نمیرساند یقینا خداوند به آنچه مى‏کنند احاطه دارد (آل عمران آیه 120)

و به کسانی که ستم کرده اند متمایل مشوید که آتش دوزخ به شما می‌رسد و در برابر خدا برای شما دوستانی نخواهد بود و سرانجام یاری نخواهید شد. (هود، آیه 113)

تذکر قرآن به روحانی و ظریف

اینکه بعضی دوستان گلایه دارن که چرا آقای روحانی و ظریف رو تخریب می کنید عرض کنم که کار ما تخریب نیست. کار ما روشنگری افکار هست. کارما بیاد آوری خفت هایست که قبلا تجربه کرده ایم. کارما بیاد آوری خون هایست که پای خیلی چیز ها ریخته شد تا امروز سر تعظیم فرو نیاوریم. نه پدر کشتگی با آقای روحانی و با آقای ظریف داریم  و نه کینه و کدورتی. بلاخره این عزیزان هم فرزند همین خاک هستند و بزرگ شده همین سرزمین هستند. اما یادواری می کنیم که بخاطر چند روز دولت خودشان آینده کشور را خراب نکنند.

خطاب به اوباما: ما از جنگ و خونریزی بیزاریم...از خرابی و آوار بیزاریم... اما شرافتمان بیشتر از آرامشمان می ارزد... ماییم و نوای بی نوایی... بسم الله اگر حریف مایی...



:: موضوعات مرتبط: امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، دکتر حسن روحانی، ضد آمریکایی، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 دی 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

بعضی ها بعد از انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد که در طی آن رئیس جمهور محبوب جناب آقای روحانی تنها به واسطه 250 هزار رأی بیشتر رئیس جمهور قانونی کشور شدند، اعلام می کنند که ما از حق خودمان در سال 88 گذشتیم و یا اینکه در انتخابات 24 خرداد رأی خود را بازپس گرفتیم و یا اینکه مردم به موسوی و جنبش سبز رأی دادند و از این دست حرف ها...!
اما انگار این افراد یادشان رفته همین مردمی که پای صندوق های 24 خرداد حاضر شدند در روز 9 دی به خیابان ها ریختند و از انقلاب و رهبری و رأی ملت دفاع کردند. درک  و آگاهی و بصیرت و حضور میلیونی مردم در حدی بود که دیگر هیچ خود فروخته ای نتوانست بعد از 9 دی حرکتی انجام بدهد.

مردم در 9 دی حرفشان را زدند نه در انتخابات 24 خرداد

درواقع مردم در 9 دی ماه ثابت کردند که انقلابی هستند و سیاسی نیستند. هنوز صحبت های عارف در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان را از یاد نبرده ایم که گفت: حسن روحانی در چند مصاحبه اعلام کرده اصولگراست و به همین دلیل نمی‌تواند مورد اجماع اصلاح‌طلبان باشد.
پس چرا بعضی ها هوا ورشان داشته است؟ این ها نشان می دهد مردم در 24 خرداد هم به جنبش سبزک ها رأی ندادند. خیلی ها که در 9دی به خیابان ها آمدند در انتخابات به دکتر روحانی رأی دادند و این دلیل نمی شود که بگوییم مردم حرفشان را در انتخابات زدند.
پس جلبک های سبز، BBC و VOA بدانید مردم ما انقلابی هستند و همواره حامی ولایت و مدافع خون شهدایشان هستند و خواهندماند. تاکور شود هرآنکس که نتواند دید.


 


:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، حجاب و عفاف، اهل بیت، حزب الله، دکتر حسن روحانی، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 دی 1392 |
صفحه قبل 1 صفحه بعد