نوشته شده توسط : خادم سایبری

ه گزارش خبرنگار BBC از ایران در پی پخش برنامه پایتخت به زبان مازندرانی سراسر این استان شاهد اعتراض های شدید مردم بوده و دستگاه قضایی ایران تمامی عوامل این برنامه از جمله باباپنجعلی را به اعدام محکوم کرد.

همچنین مردم لرستان در پی طنزپردازی حمید ماهی صفت به زبان لری به خیابان ها ریخته اند و با به آتش کشیدن اماکن عمومی اعتراض خود را به گوش مسئولین رسانده اند و به نقل از یک منبع آگاه حکم حبس ابد برای حمید ماهی صفت صادر شده است.

ازینرو مسئولین جمهوری اسلامی تمام عوامل برنامه هایی که به زبان های محلی طنز ساخته می شوند را از یک دست اعدام کرده اند تا از بروز اعتراض ها در استان های مختلف جلوگیری بعمل آورند.

طی اطلاعیه ای که صدا و سیمای جمهوری اسلامی اعلام کرد از این پس هیچ برنامه ی طنزی حق ندارد حتی به زبان فارسی پخش شود تا بدینوسیله مانع بروز اعتراض های احتمالی از سوی فارسی زبانان شوند.

فیتیله BBC تعطیله

یه برنامه طنزی برای کودک و نوجوان ساخته شده که تونسته خیلی مخاطب جذب کنه و جالب اینجاست که یکی از عوامل اون هم آذری زبانه و طی یکی از سکانس ها بدون هیچ منظوری به زبان آذری صحبت کردن و با آتیش بیاری BBC آذری زبان های عزیز حسابی ناراحت شدن.

خب اگه این برنامه به زبان فارسی پخش می شد یعنی همه فارسی زبان ها باید می ریختن بیرون و اعتراض می کردن؟ یا مثلاً برنامه ای مثل پایتخت که این همه شوخی مازندرانی داره لابد تا الان باید توی مازندران بر اثر اعتراض ها چندتا کشته میداد.

از مردم آذری زبان عزیز توقع میره هوشیارتر باشند چراکه دشمن دنبال همین جرقه های کوچیکه تا اختلاف افکنی های قومیتی رو راه بندازه و بین مردم ایران چند دستگی بوجود بیاره. من خودم ترک هستم و  این سکانس به ترکی پخش شد هیچ اعتراضی نکردم و ندارم چون میدونم هدف عموفیتیله ای ها اصلاً مسخره کردن قومیتی نبوده.

یادمون نره این عموفیتیله ای ها همون هایی هستن که به دیدن بچه های بی سرپرست و بیمار می رفتن و اوناروخوشحال می کردن. پس چنین افرادی نمیتونن روحیه مسخره کردن کسی رو داشته باشن.

پ,ن1: از مردم خوب آذری درخواست دارم بیایم با حمایت از هموطنان فیتیله ای اجازه نفوذ رسانه ای BBC رو به باورهامون ندیم. مردم آذری زبان دوستون دارم.

پ,ن2ایکاش دربرابر بی غیرت کردن و فاسد کردن مردممون توسط برنامه های ماهواره ای اینجوری اعتراض کنیم.

بی ربط نوشت: برخی از سیاسیون آذری زبان به نظرخودتون خوبه که بخاطر رأی آوردن مجلس آتیش بیار معرکه باشین؟؟؟



:: موضوعات مرتبط: تهاجم فرهنگی، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

بی شک استاد شجریان را می توان به عنوان یکی از بهترین خوانندگان موسیقی سنتی ایران نام برد که بارها صدای وی را از رسانه ملی مخصوصاً در هنگام اذان مغرب ماه مبارک با نوای ربنایش شنیده ایم. ربنایی که بعد ازسال 88 و حمایت استاد شجریان از جریان فتنه و بازی کردن در زمین دشمن و به درخواست خودش پس از بارها توهین به ملت شریف ایران اسلامی دیگر از رسانه ملی پخش نشد.

حالا عده ای که در طول زندگی شان یک روز هم روزه نگرفته اند دلشان برای ربنای شجریان تنگ شده است و مدام از این دلتنگی حرف می زنند و بعضی ها هم به خاطر عدم پخش ربنای شجریان دیگر روزه نمی گیرند!!!

اما از آقای شجریان باید پرسید استاد گرامی آیا شما تابحال حتی برای یک مرتبه معنی ربنایی که خوانده اید رامطالعه کرده اید؟ همان ربنایی که در معنی آن می خوانیم : بارالها، دل های ما را به باطل میل مده پس از آنکه به حق هدایت فرمودی و به ما از لطف خویش اجر کامل عطا فرما که همانا تویی بخشنده بی عوض و منت.

استاد شجریان معنی ربنا را هم نمی داند...

باتوجه به شواهد استاد شجریان حتی یک بار هم معنی ربنا را مطالعه نکرده اند وگرنه چرا در آغوش مجریان زننامحرم و بدنام شبکه های مبتذل خارج از کشور عکس یادگاری می گیرد و یا در شبکه ی های ضد دین مانند BBC که بارها بر علیه دین و قرآن و ائمه ما توطئه کرده اند حضور فعال دارد؟ آیا هدایتی که شما در ربنا خوانده اید آنان هستند؟

بی اعتنایی استاد شجریان به اسلام و قرآن را در این جمله ایشان می توانیم درک کنیم : «اینها هرگز با هنر کنار نمی‌آیند، هرگز و هرگز!!! همچنان که در طول 1400 سال با هنر کنار نیامدن، باز هم نخواهند آمد...»

نظر ناخدای انقلاب در خصوص ربنای استاد شجریان : آن «ربّنا» هایى که شجریان خوانده و در ماه رمضان قبل از اذان مغرب مى‌گذارند، یک کار هنرى است؛ یک کار حالى نیست؛ مناسب نیست که بعد از اذان، کسى بخواهد آن‌طور چیزى را بگذارد؛ نه، بعد از اذان، به نظرم مى‌رسد که همین صداى معمولىِ مسجدىِ ما بهتر و مناسبتر باشد.

پ,ن : وقتی کسی حرفی رو میزنه که خودش اون حرف رو قبول نداره در واقع دروغ گفته و طرف مقابل رو مسخره خودش کرده.

به قول گفتنی رطب خورده منع رطب نمیکند



:: موضوعات مرتبط: تهاجم فرهنگی، روشنگری، حجاب، ماه رمضان، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 تير 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

آزادی‌ یواشکی زنان در ایران نام صحفه ای در فیس بوک است که در این صفحه بعضی از خانم های ایرانیعکس برداشتن روسری شان را قرار می دهند و با نوشتن مطالبی عارفانه و عاشقانه هرزگی خود را آزادی می نامند.

حامیان این صفحه مدام از استقبال مردمی آن دم می زنند اما باتوجه به ماهیت اصلی فیس بوک یعنی سکس، و جذاب بودن نام این صحفه از نظر جنسی، بخش عمده ای از مراجعین به این صفحه فقط به دنبال ارضای غریزه جنسی خود هستند.

آزادی یواشکی زنان در ایران

 با نگاهی دقیق متوجه می شویم تعداد کامنت ها و لایک های آقایان بسیار بالاتر از تعداد لایک ها و کامنت های خانمهاست. علت اصلی لایک کردن این صفحه از سمت آقایان این است که احیاناً زمانی بتوانند عکس های آزادی یواشکی غلیظتری را مشاهده کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، تهاجم فرهنگی، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

شتباه نکنین، ضرب المثل درسته. وقتی یه مرد با ناموسش که هزار قلم آرایش داره و حجابش رو رعایت نکرده و لباس های تحریک آمیز و زننده پوشیده میره بیرون، بایدم منتظر این باشه که هزاران نفر به ناموسش نگاه کنن.

جلوی یکی رو میگیره جلوی دوتا رو میگیره اما میشه جلوی همه افراد رو گرفت؟ بله میشه. فقط کافیه حجاب خانومش رو حفظ کنه به همین راحتی.

در گربه بازه حیای دیزی کجاست؟!!!

اما وقتی خود مرد و ناموسش بی حیا هستند درواقع دارن از چشم های هیز می خوان که نگاه کنن و لذت ببرند. اینجاست که می گن در گربه بازه حیای دیزی کجاست؟

پ,ن : به حرمت شهادت خانم صدیقه کبری (س) تو این ایام فاطمیه حرمت نگه داریم. یه مقدار فاطمی زندگی کنیم. حتی برای چند لحظه...

منبع : معبر سایبری فندرسک



:: موضوعات مرتبط: شهدا، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، حجاب و عفاف، جنگ نرم ، اهل بیت، حزب الله، محرم، فاطمیه، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

یکی از اتفاقات جالبی که باید از آن تشکر و قدردانی کرد سفر آقای روحانی و خاندان هاشمی به جزیره محروم کیش است. جزیره ای که مردم بیچاره و بی پول به آن سفر می کنند و اصلاً از نظر رونق اقتصادی در وضع مطلوبی قرار ندارد و واقعاً نیازمند نگاه ویژه مسئولین برای بهبود وضعیت تأسف بار این جزیره است.

یکی از مشکلات اصلی مردم جزیره کیش، کشتی یونانی است که سال هاست در حاشیه این جزیره به گل نشسته و مانع تابش نور خورشید به جزیره شده است که واقعاً برای رفع این مشکل بزرگ باید دولت تدبیری اتخاذ نماید وگرنه چگونه می توان با تورم بالا جنگید؟

یا درخت تاریخی جزیره کیش که باید برای بهبود وضعیت این درخت فکری کرد و تدبیری اندیشید و اگر از آن نگهداری نشود نمی دانیم چه بلایی به سر 5 مرزبان گروگان گرفته شده خواهد آمد؟

درجزیره محروم کیش چه خبر است؟

یا جزیره هندورابی که خالی از سکنه است یکی از موضوعاتی است که باید حسابی مورد بحث قرار بگیرد چراکه اگر این جزیره بی سکنه بماند چگونه دولت می تواند برای اشتغال بیکاران آن فکری کند؟

یا اگر برای پارک دلفینها، باغ پرندگان، پارک ساحلی مرجان، اسکله تفریحی، شهر زیر زمینی کاریز، شهر باستانی حریره، پلاژ آقایان و بانوان و ... فکری نشود چگونه دولت می تواند به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کند؟

از طرفی سفر آقای روحانی و خاندان آقای هاشمی به جزیره محروم کیش نشان دهنده آن است که چقدر این بزرگواران با اقشار فقیر و کم در آمد جامعه ابراز همدردی می کنند و بجای رفتن به اماکن تفریحی و پرخرج کشور، مانند مردم فقیر و کم درآمد به این نقطه سفر کرده اند.

پ,ن: بازم بعضی ها هی بگن رئیس جمهور محترم و آقای هاشمی اعیانی زندگی میکنند...



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، دکتر حسن روحانی، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
وشته شده توسط : خادم سايبري

Gucci را همه ما خوب میشناسیم. همون آقا رضای قوچان نژاد خودمون که تک ‌گل برتری تیم ملی ایران در برابر تیم ملی کره جنوبی رو زد و باعث سعود تیم ملی به جام جهانی 2014 شد و نام آقا رضا به عنوان اسطوره در ذهن همه ایرانی ها ماندگار شد. ملت غرق شادی صعود به جام جهانی بودن و همچنین شب عید هم رسید که یکدفعه آقار رضای ما سر از BBC و جشن یا بهتر بگم شوپارتی این شبکه به مناسبت عید نوروز 93 در آورد.

اوووو عجب شبکه ای هست BBC که به فکر اسطوره های ما ملت هست ایول دستش درد نکنه، هم برای نوروز باستانی ما جشن گرفته هم یکی از اسطوره های مارو دعوت کرده، به این میگن شبکه ملی...!!!

برای ایران اسطوره باشیم یا برای BBC ؟

بله به همین راحتی شبکه بهائی که مروج بی بند و باری و همجنس بازی هست و ید طولایی در خیانت در حق ملت شریف ایران که از کودتای 28 مرداد گرفته تا فتنه 88 و بعد از آن را دارد، با بکارگیری یک اسطوره ورزشی، چهره کریه خودش رو در نزد ملت خوب جلوه میده.

گلایه ای از رضا قوچان نژاد نداریم بخاطر سالهای زیادی که خارج از ایران زندگی کرده و به احتمال زیاد هنوز ذهنش با مسائل اینچنینی درگیر نشده ولی از مسئولین فوتبالی کشور هم گلایه داریم و هم انتظار روشنگری و فرهنگسازی.

این تیم ملی قرار است مقابل چشم های میلیون ها نفر در کل دنیا به عنوان نمایندگان فرهنگی، مذهبی و ورزشی کشور حضور پیدا کنند پس باید باتوجه به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری، عرق ملی ، فرهنگی و مذهبی در آن ها به خوبی روشن شود و این امر جهاد فرهنگی مسئولان فوتبال کشور را می پذیرد.



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، جنگ نرم ، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1392 |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد