نوشته شده توسط : خادم سایبری

 جنگ که شروع شد، سر زمین بودم با تراکتور،

جنگ که تموم شد، برگشتم سر همون زمین، بی تراکتور
آقاجون مو هنوز دفترچه بیمه هم نگرفتم،
حالا خیلی زوره، خیلی زوره این حرفا...
شما سهمتان ر دادن. 
سهمتان همین زخم زبون هایی بود که زدین....

پ,ن: تازگیا با خانواده ای فامیل شدیم که پدر این خانواده یه جانباز هست. بهش گفتم به شما چقدر سهمیه میدن؟ گفت روزی که داشتیم میرفتیم دفاع پدرم هرسه برادر رو دور خودش جمع کرد و گفت: نمیبخشمتون و مدیون هستین اگه برین دفاع کنین و بعدش از جمهوری اسلامی پول بگیرین. میگفت من دنبال پولش نبودم اما انتظار ندارم الان خیلی ها که از تیرهای نخورده میلنگن بهترین سهمیه هارو بگیرن. حرفاش قشنگ بود میگفت یادمه بنی صدر دستور داده بود بچه بسیجی هارو از پشت با تیر بزنن. کل دندوناش رو کشیده بود. معده و روده هاش خراب بود میگفت مشکل از آب اونجا بوده. رو بدنش جای یه زخم خیلی گنده بود. تو ماشین بسختی مینشست و ... خیلی دلش از دست مسئولین پر بود خیلی. از بس بدنش ضعیف شده بود یبار فکر کرده بودن معتاد هست و دستگیرش کرده بودن. بعد که می برنش آزمایش میفهمن جانباز بوده.

این ها رفتند که ما بمونیم. آهای آقای مسئولی که رو صندلی نرمت تکیه دادی باتوهستم...

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 این روز ها که آقای کاندیدای محترم جناب ... حرف از سازش میزنه بی اختیار یاد فرزندان شهدای هسته ای علیرضا و آرمیتا میفتم. اون ها که پدراشون رو از دست دادن برای انرژی هسته ای. عزیزانی که برایسربلندی و افتخار این مملکت و این سرزمین و بخاطر سر خم فرو نیاوردن در مقابل خواسته های دشمنانانقلاب خون خودشون رو فدای وطن کردند.

آرمیتا و علیرضا به پدرانتان بگویید برگردند اینجا بعضی ها هوای سازش دارند


پ,ن : حتی صحبت درباره سازش با دشمنان انقلاب مساوی خیانت به خون شهداست

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 نوشته شده توسط : خادم سايبري

 

سال ها پیش که جنگ شروع شد، پدر بزرگ (امام خمینی (ره)) فرمان جهاد را صادر کرد. محمد ابراهیم (همت) وحمید (باکری) جان خود را بر کف دست گرفتند و برای مقابله با دشمن به جبهه ها رفتند.

آن موقع انگلیس و آمریکا خشاب های دشمنان ما را پرمی کردند تا گلوله هایشان را به سینه های سپر کردهمحمد ابراهیم و حمید بزنند. در همان زمان بود که فرزند ناخلف ملت میر حسین (موسوی) از ترس جانش از سمت خود استعفا داد. پدر بزرگ به او گفت: در زمانی که مردم حزب‌الله برای یاری اسلام، فرزندان خود را به قربانگاه می‌برند چه وقت گله و استعفا است؟

سال ها گذشت و سید علی (خامنه ای) که روزی پا به پای همت ها و باکری ها در جبهه ها به دفاع می پرداخت جای پدر بزرگ را گرفت. همان پدربزرگی که تا وقتی سید علی نمی آمد به احترام او نمی نشست (فیلم نماز ماه رمضان امام خمینی (ره)).

حالا اوضاع فرق می کرد. میرحسین که روزی از ترس جانش و در زمانی که باران گلوله بر سر ملت می بارید از سمت خود استعفا داده بود حالا می گفت: من برای کشور نگرانم!!!

آنقدر به خود مطمئن بود که چند روز قبل حتی چندساعت قبل از باز شدن صندوق ها خودش را رئیس جمهور می دانست. اما وقتی دید ملت یک منفعت طلب و ترسو را نمی خواهند، دست به آشوب زد.

ردای سرخ شهید همت و باکری را نمی توان با مچ بند سبز تعویض کرد

طرفدارانش زدند و کشتند و آتش زدند و غارت کردند و .... در کشور اسلامی که همت و باکری خون سرخشانرا بپایش ریخته بودند روز قدس در ماه رمضان بطری های آب در دست گرفتند، روز عاشورایی که همت و باکری از آن درس گرفته بودند حرمت امام حسین (ع) را شکستند و مانند سپاه یزید به کف و هلهله پرداختند و فرزند ناخلفبی خیال از تمام این بی حرمتی ها فقط بیانیه صادر می کرد.

حالا این میر حسین بود که خشاب اسلحه انگلیس و آمریکا را برای هدف گرفتن به آنچیزی که همت و باکری برایش سینه سپر کره بودند پر می کرد.

میر حسین برای اینکه بگوید حق است از خون سرخ محمد ابراهیم (همت) و حمید (باکری) سؤاستفاده کرد. اما نمیدانست محمد ابراهیم گفته بود : پیام من به شما در عصر غیبت این است که مطیع محض ولایت فقیه باشید و حمید هم گفته بود : در هر زمان و هر موقعیت از رهبری انقلاب تبعیت کنید.

محمد ابراهیم و حمید برای مال دنیا و پست مقام به جبهه ها نرفته بودند که امروز بعضی ها طلبکار آن هستند. محمد ابراهیم و حمید اگر گله ای از یک یا چند نفر داشتند آنرا به پای کل جبهه و انقلاب نمی گذاشتند که امروز بعضی ها این کار را می کنند.

حالا ملت بیدار شده بودند و دوباره برای آنچیزی که محمد ابراهیم و حمید خون خود را ریخته بودند انقلاب کردند. حالا فرزند ناخلف هاج و واج مانده بود که خون شهید همت و باکری چه جاذبه ای دارد...

نکته مهم: شب شهادت امام حسن (ع) هست. امامی که به دست همسرش به شهادت رسید...... امیدوارم نکته رو گرفته باشید.



:: موضوعات مرتبط: شهدا، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

بعضی ها بعد از انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد که در طی آن رئیس جمهور محبوب جناب آقای روحانی تنها به واسطه 250 هزار رأی بیشتر رئیس جمهور قانونی کشور شدند، اعلام می کنند که ما از حق خودمان در سال 88 گذشتیم و یا اینکه در انتخابات 24 خرداد رأی خود را بازپس گرفتیم و یا اینکه مردم به موسوی و جنبش سبزرأی دادند و از این دست حرف ها...!

اما انگار این افراد یادشان رفته همین مردمی که پای صندوق های 24 خرداد حاضر شدند در روز 9 دی به خیابان ها ریختند و از انقلاب و رهبری و رأی ملت دفاع کردند. درک  و آگاهی و بصیرت و حضور میلیونی مردم در حدی بود که دیگر هیچ خود فروخته ای نتوانست بعد از 9 دی حرکتی انجام بدهد. 

درواقع مردم در 9 دی ماه ثابت کردند که انقلابی هستند و سیاسی نیستند. هنوز صحبت های عارف در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان را از یاد نبرده ایم که گفت: حسن روحانی در چند مصاحبه اعلام کردهاصولگراست و به همین دلیل نمی‌تواند مورد اجماع اصلاح‌طلبان باشد.
پس چرا بعضی ها هوا ورشان داشته است؟ این ها نشان می دهد مردم در 24 خرداد هم به جنبش سبزک ها رأی ندادند. خیلی ها که در 9دی به خیابان ها آمدند در انتخابات به دکتر روحانی رأی دادند و این دلیل نمی شود که بگوییم مردم حرفشان را در انتخابات زدند.
پس جلبک های سبز، BBC و VOA بدانید مردم ما انقلابی هستند و همواره حامی ولایت و مدافع خون شهدایشان هستند و خواهندماند. تاکور شود هرآنکس که نتواند دید



:: موضوعات مرتبط: شهدا، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

قبلا گفته بودم که یکی از دلایل اصلی ساخت این وبلاگ خوابی بود که از شهید چمران دیده بودم و توی اون خواب بهم الهام شده بود که برای انجام امورات فرهنگی بخاطر شهدا برگردم. اما این روز ها بدجور به یاد یکی از حرف های شهید چمران میفتم و با خودم فکر می کنم که اگه واقعا همه مسئولین و همه اونایی که با سهمیه و پارتی میرن جایی استخدام میشن به این حرف شهید چمران عمل می کردند ایران الان بهشت بود و از لحاظ علمی و تخصص از ژاپن هم بالاتر بودیم... خب وقتی یک نفر با سهمیه و لیسانس حقوق میاد میشه معلم کلاس اول ابتدایی و از لحاظ اخلاقی هم مشکل داره چه توقعی داریم که بچه هامون یه چیزی بشن؟ وقتی یک نفر با پارتی و هزار جور عیب میاد تو یک نهاد مهم استخدام میشه چه توقعی داریم که برا اون ارگان دل بسوزونه و اون اداره پیشرفت کنه؟

شهید چمران: می گویند تقوا از تخصص لازم تر است، آ نرا می پذیرم، اما می گویم: آنکس که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد، بی تقواست

پ,ن: ماه محرم رو خدمت همه دوستداران اهل بیت و عزادارن خون خدا تسلیت عرض می کنم.

 

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

ویژه نامه شهادت امام حسن عسکری
نویسنده : بچه های حزب الله
 
پنجشنبه 19 دی 1392
 

امام حسن عسکری(ع) در روز جمعه و هنگام نماز صبح از این دنیا به سرای باقی می شتابند. جمعه، روز خوب خدا و در وقت نماز صبحگاهی؛ یعنی هنگامه ملاقات با خدا. آن حضرت که خود می دانستند شبی دیگر در دنیا نخواهند بود، آهنگ نماز می کنند تا آخرین نیایشهایشان را ملکوتیان بشنوند و وقتی اراده کردند تا کام تشنه شان را لختی تازه کنند؛ حال ایشان به ضعف و سُستی گرایید و روح مقدسشان به عالم بقا روانه

گشت و اینچنین آرام و با قلبی مطمئن راهی ابدیت می شوند.

 

ضمیر روشن و امیدوار امام تنها متوجّه خداوند و دستورات خالق یکتا بود و ایشان به پیروان خود آموختند که دنیا را با تمامی سختی هایش آسان بگیرند زیرا آخرت، منزلگاه جاودانه است و آسایش در آن سرا خواهد بود.

 

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری



  
  بعدازظهر یکی از روزهای خنک پاییزی سال 64 یا 65 بود. کنار حاج محسن دین شعاری، فرمانده گردان تخریب لشگر 27 محمد رسول الله(ص) در اردوگاه تخریب -آنسوی اردوگاه دوکوهه- ایستاده بودیم و باهم گرم صحبت بودیم، یکی از بچه های تخریب که خیلی هم شوخ و مزه پران بود از راه رسید و پس از سلام و علیک گرم، رو به حاجی کرد و با خنده گفت:

حاجی جون! یه سوال ازت دارم خدا وکیلی راستشو بهم می گی؟



:: موضوعات مرتبط: شهدا، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

چند روزی داشتم سایت های خبری رو نگاه می کردم به خبری بر خوردم با این تیتر هفتیر کشی محمود کریمی در اتوبان شهید بابایی بازم شکم برد که امروز این خبر را در معتبرترین خبرگزاری ها دیدم

پ.ن.1: حاج محمود کریمی من کاری ندارم این خبر واقعی یا نه اما کلا اخلاق شما یک طور است که اگر آدم یک شناخت روی شما داشته باشه میفهمه که این خبر امکان صحتش 90 درصده

پ.ن.2:حاج محمود اخلاق یک شیعه نشانه امامشه (البته یادآوری بیش نبود)

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 وقتی نتایج مذاکرات اعلام شد و معبر و خیلی از ارزشی نویس ها به نتایج مذاکرات ژنو اعتراض و پیش بینی کردند که بدون شک آمریکا و هم پیمانانش بر این تعهدات پایبند نخواهند بود، خیلی ها به ما گفتند افراطی، تندرو و ...

اما حالا من به تمام این عزیزان می گویم سلامٌ علیکم. حالا به حرف های این جوجه سیاستمدار رسیدید؟ هنوز مهر توافقنامه خشک نشده بود که اتحادیه اروپا 17  شرکت ایرانی رو تحریم کرد و امروز دولت آمریکا 14 شرکت و فرد حقیقی و حقوقی رو تحریم می کند.
آقای ظریف آن زمان که شما در خواب بودید آن برد برد را لولو برد. لابد خوابتان خیلی عمیق بود که خیانت های آمریکا را تابحال ندیده بودید. لابد خوابتان خیلی سنگین است که عهد شکنی های آمریکا را تابحال لمس نکرده اید. حالا 8 سال یکی مثل سعید جلیلی باید بیاید و تمام این خفت ها و عقب افتادگی ها را جبران کند.

وقتی که ظریف خواب ماند برد برد را لو لو برد

راستی آقای ظریف می دانی با تعلیق 20 درصد چه کاربرد های پزشکی را از دست دادیم؟ من برایتان می گویم :

1. کاربردهای نورولوژی  27. کاربرهای ارتوپدی
 2. کاربردهای کلیوی  28. تشخیص بیماران جراحی با ریسک بالای حمله قلبی
 3. Stroke  29. تشخیص تروماهای استخوانی
 4. آشکار کردن انسداد مجاری ادراری  30. تشخیص نارسایی سمت راست قلب
 5. بیماری آلزایمر  31. تشخیص استئومیلیت
 6. تشخیص پرفشاری خون کلیوی  32. اندازه گیری مسمومیت ناشی از شیمی درمانی قلب
 7. ارزیابی بیماران در جراحی کاروتید  33. ارزیابی تغییرات آرتریت و کشیدگی
 8. انداره گیری عملکرد کلیوی  34. ارزیابی شانت ها و شناسایی آنها
 9. پیدا کردن محل دقیق شیارseizure foci  35. پیدا کردن محل دقیق برای بیوپسی تومور
 10. آشکارسازی پس زدگی پیوند کلیه  36. تشخیص و پیدا کردن حمله حاد قلبی پیش از تغییرات آنزیمی
 11. ارزیابی سندرم post concussion  37. اندازه گیری گستردگی تومورهای خاص
 12. آشکارسازی پیلونفریت  38. کاربردهای ریوی
 13. تشخیص multi-infract dementia  39. تشخیص و معالجه پرکاری تیروئید
 14. آشکار سازی زخمهای کلیه  40. تشخیص آمبولی ریوی
 15. کاربرد سرطان شناسی  41. آشکارسازی عفونتهای حاد کیسه صفرا
 16. کاربردهای قلبی  42. آشکارسازی ضایعات ریوی درایدز
 17. پیدا کردن محل دقیق تومور  43. عدم کارکرد مزمن کیسه صفرا
 18. بیماری عروق کرونر  44. تشخیص کمی ونتیلاسیون و پرفیوژن ریوی
 19. یافتن دقیق مرحله پیشرفت تومور  45. آشکار سازی چرخش بیضه
 20. اندازه گیری تاثیرات جراحی بای پس BY pass  46. آشکارسازی پس زدگی پیوند ریه
 21. تشخیص موقعیت متاستازها  47. آشکارسازی عفونتهای اوکالت
 22. اندازه گیری تاثیرات درمانی برای نارسایی قلبی  48. آشکار سازی جراحات استنشاقی در بیماران سوختگی
 23. قضاوت پاسخ به درمان  49. تشخیص و معالجه بی نظمی در سلول های خونی
 24. آشکار سازی پس زدگی پیوند قلب  50. سنجش تراکم استخوان
 25. آزاد کردن درد استخوانی ناشی از سرطان  51. اندازه گیری دقیق سطح هورمون های تیروئید
 26. انتخاب بیماران برای بای پس یا آنژیوپلاستی  52. وجود و نیزاندازه گیری سطح فعالیت ( بصورت کمی) باکتری عامل زخم معده و اثنی عشر(UBT)


:: مطالب مشابه : 30 یا 30 - روشنگری



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، دکتر حسن روحانی، جمله ، عقیدتی، حرف حساب، ازدواج، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 دی 1392 |
صفحه قبل 1 ... 17 18 19 20 21 ... 29 صفحه بعد