نوشته شده توسط : خادم سایبری
نوشته شده توسط : خادم سايبري

یلدا را به نور قرنها قدمت جاری نگه داریم، شب یلدا، این شب زایش مهر و میترا، شب زایش نور و روشنائی بر تو ایرانی مبارک.
یادمان باشد مهربانی زبانیست که ناشنوا می تواند بشنود و نابینا می تواند ببیند. فرهنگ و انسانیت ایرانیان از باستان چراغ روشنی را در گیتی افروخته و امروز ماکه خود را درگیر صفر ها و یک ها کرده ایم باید چراغ این فرهنگ و انسانیت را با نوازش سر انگشتانمان بر صفحه کلید سرد و یخ زده روزگار روشن نگاه داریم...

کمک به یتیمان و نیازمندان در شب یلدا - سیاست تعطیل

به مناسبت شب یلدا معبر سایبری فندرسک از همه ایرانیان با هر تفکر و نگرش و مذهبی دعوت می کند تا مهربانی های خود را برای یک دقیقه بیشتر خندیدن به یتیمان و نیازمندان در طرح انار شب یلدا هدیه بدهیم. سهم هر ایرانی یک دانه انار مهربانی. با استعانت از مولا علی (ع) به صورت حضوری یا به صورت آنلاین که لیست بعضی از موسسات خیریه در ادامه مطلب آمده در این طرح شرکت نماییم. علی علی یا علی

با ذکر یک صلوات و انتشار این مطلب در این طرح خداپسندانه شرکت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، کاریکاتور، قدس، جمله ، عقیدتی، عکس، حرف حساب، ازدواج، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 دی 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 اى کسانى که ایمان آورده‏ اید از غیر خودتان [دوست و] همراز مگیرید [آنان] از هیچ نابکارى در حق شما کوتاهى نمی ‏ورزند آرزو دارند که در رنج بیفتید دشمنى از لحن و سخنشان آشکار است و آنچه سینه‏ هایشان نهان می‏دارد بزرگتر است در حقیقت ما نشانه‏ ها[ى دشمنى آنان] را براى شما بیان کردیم اگر تعقل کنید (آل عمران آیه 118) 


هان شما کسانى هستید که آنان را دوست دارید و [حال آنکه] آنان شما را دوست ندارند و شما به همه کتابها[ى خدا] ایمان دارید و چون با شما برخورد کنند می‏گویند ایمان آوردیم و چون [با هم] خلوت کنند از شدت خشم بر شما سر انگشتان خود را میگزند بگو به خشم خود بمیرید که خداوند به راز درون سینه‏ ها داناست (آل عمران آیه 119)

اگر به شما خوشى رسد آنان را بدحال می‏کند و اگر به شما گزندى رسد بدان شاد مى‏شوند و اگر صبر کنید و پرهیزگارى نمایید نیرنگشان هیچ زیانى به شما نمیرساند یقینا خداوند به آنچه مى‏کنند احاطه دارد (آل عمران آیه 120)

و به کسانی که ستم کرده اند متمایل مشوید که آتش دوزخ به شما می‌رسد و در برابر خدا برای شما دوستانی نخواهد بود و سرانجام یاری نخواهید شد. (هود، آیه 113)

تذکر قرآن به روحانی و ظریف

اینکه بعضی دوستان گلایه دارن که چرا آقای روحانی و ظریف رو تخریب می کنید عرض کنم که کار ما تخریب نیست. کار ما روشنگری افکار هست. کارما بیاد آوری خفت هایست که قبلا تجربه کرده ایم. کارما بیاد آوری خون هایست که پای خیلی چیز ها ریخته شد تا امروز سر تعظیم فرو نیاوریم. نه پدر کشتگی با آقای روحانی و با آقای ظریف داریم  و نه کینه و کدورتی. بلاخره این عزیزان هم فرزند همین خاک هستند و بزرگ شده همین سرزمین هستند. اما یادواری می کنیم که بخاطر چند روز دولت خودشان آینده کشور را خراب نکنند.

خطاب به اوباما: ما از جنگ و خونریزی بیزاریم...از خرابی و آوار بیزاریم... اما شرافتمان بیشتر از آرامشمان می ارزد... ماییم و نوای بی نوایی... بسم الله اگر حریف مایی...



:: موضوعات مرتبط: امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، دکتر حسن روحانی، ضد آمریکایی، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 دی 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

بعضی ها بعد از انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد که در طی آن رئیس جمهور محبوب جناب آقای روحانی تنها به واسطه 250 هزار رأی بیشتر رئیس جمهور قانونی کشور شدند، اعلام می کنند که ما از حق خودمان در سال 88 گذشتیم و یا اینکه در انتخابات 24 خرداد رأی خود را بازپس گرفتیم و یا اینکه مردم به موسوی و جنبش سبز رأی دادند و از این دست حرف ها...!
اما انگار این افراد یادشان رفته همین مردمی که پای صندوق های 24 خرداد حاضر شدند در روز 9 دی به خیابان ها ریختند و از انقلاب و رهبری و رأی ملت دفاع کردند. درک  و آگاهی و بصیرت و حضور میلیونی مردم در حدی بود که دیگر هیچ خود فروخته ای نتوانست بعد از 9 دی حرکتی انجام بدهد.

مردم در 9 دی حرفشان را زدند نه در انتخابات 24 خرداد

درواقع مردم در 9 دی ماه ثابت کردند که انقلابی هستند و سیاسی نیستند. هنوز صحبت های عارف در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان را از یاد نبرده ایم که گفت: حسن روحانی در چند مصاحبه اعلام کرده اصولگراست و به همین دلیل نمی‌تواند مورد اجماع اصلاح‌طلبان باشد.
پس چرا بعضی ها هوا ورشان داشته است؟ این ها نشان می دهد مردم در 24 خرداد هم به جنبش سبزک ها رأی ندادند. خیلی ها که در 9دی به خیابان ها آمدند در انتخابات به دکتر روحانی رأی دادند و این دلیل نمی شود که بگوییم مردم حرفشان را در انتخابات زدند.
پس جلبک های سبز، BBC و VOA بدانید مردم ما انقلابی هستند و همواره حامی ولایت و مدافع خون شهدایشان هستند و خواهندماند. تاکور شود هرآنکس که نتواند دید.


 


:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، حجاب و عفاف، اهل بیت، حزب الله، دکتر حسن روحانی، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 دی 1392 |
نوشته شده توسط :


حسین جان .....

آخر شبی رسد که به جرم جنون عشق 

مارا به کربلای تو تبعید کنند

اللهم الرزقنا کربلا ...........



:: موضوعات مرتبط: شهدا، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 دی 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 "السلام علیکم یااباصالح المهدى (عج) السلام علیک یاامین الله فى ارض و حجته على عباده"

یاصاحب الزمان آجرک الله

"اربعین حسینی تسلیت باد"

امام حسن عسکری(ع): «عَلاماتُ المُؤْمِنِ خمْس: صَلاةُ الْخَمْسِین، وَ زِیارَةُ الْأرْبِعَینِ وَ التَّخَتُّمُ فِی الْیمِینِ، وَ تَعفیرُ الْجَبِینِ وَ الْجَهْرُ بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم؛

 امام حسن عسکری(ع) فرمود: نشانه‌های مؤمن پنج چیز است: پنجاه رکعت نماز (نماز یومیه و نمازهای نافله)، زیارت اربعین، انگشتر به دست راست کردن، جبین را در سجده بر خاک گذاردن، بسم‌الله الرحمن الرحیم را در نماز بلند گفتن»(وسایل الشیعه/ج10/ص375)


همینکه سمت نگاهش به قتلگاه افتاد                          دلش شکست و دوباره به آه آه افتاد
دوباره زلزله ای بین بارگاه افتاد                               اگر غلط نکنم کوه صبر راه افتاد

ولی چه کوه عجیبی چقدر خم شده است                  چقدر دور و برش رشته کوه کم شده است

بلند شد؛ به زمین خورد و گفت یادت هست               چگونه قامت رعنای خواهر تو شکست
مرا به خاک زد و روی سینه تو نشست                       تو را به نیزه کشید و مرا به محمل بست
عصای پیریِ خواهر! قدم خمیده شده                       شبیه قامت مادر! قدم خمیده شده 
مرا پس از تو به بازار شام ها بردند                          چقدر در وسط ازدحام ها بردند

  برای سنگ زدن زیر بام ها بردند                          مرا به مجلس لقمه حرام ها بردند
ببین که وعده نمودم چه زود برگشتم                      ببین که سوختم و مثل عود برگشتم
کبودی تنم از زخم تو فزون تر نیست                       کبودیم که به اندازه های مادر نیست

                                                                   ..........



:: موضوعات مرتبط: شهدا، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

هرکس که هوای ترک بیعت کرده
بر سیدعلی ما خیانت کرده
چیزی شده ای سران به خود میلرزید؟
فرمانده ما تازه نصیحت کرده....

لبیــــــــــک یا خامنــــــــــه ای



:: موضوعات مرتبط: امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
:: برچسب‌ها: امام خامنه ای,
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

رژیم صهیونیستی در قواره و اندازه ای نیست که در صف دشمنان ملت ایران به چشم بیاید. گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی ما را تهدید هم میکنند ، تهدید به حمله ی نظامی میکنند. اما به نظرم خودشان هم میدانند و اگر نمیدانند بدانند که :

اگر غلطی از آنها سر بزند جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد" ...
                                                             امام سید علی حسینی خامنه ای
                                                                                             1392.1.1
 

 



:: موضوعات مرتبط: امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
:: برچسب‌ها: امام خامنه ای,
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

آقای مجتبی خامنه ای تو آقازاده نیستی. برای آقازاده شدن باید شرایطی داشت که هیچکدام از آنها را شما ندارید. برای آقازاده شدن باید خانه ای داشت به وسعت بهشت ولی با یک آپارتمان کلنگی نمی توان آقازاده شد. برای آقا زاده شدن باید سرمایه ای داشت به اندازه گنج قارون وگرنه نمی توان به شما گفت آقا زاده، البته می گفتند یک کامیون شمش طلا دارید که آن هم دولت ترکیه صاحبش را پیدا کرد وگرنه الآن مال شما بود و شما آقازاده. آقازاده باید برای صفا و سیتی به سفر های خارج برود به بهانه مأموریت با حقوق 14 میلیونی نه اینکه با حقوق کم به طلاب در قم درس خارج تدریس کند. برای آقازاده شدن باید از بیگانگان برای منافع خود و پدر دستور گرفت و دست به آشوب زد نه اینکه آرام به مصلحت این نظام بیندیشد.

همه آقازاده ها حساب های بانکی در خارج از کشور دارند اما شما چه داری؟ البته گفتند دویست هزار سند در وزارت اطلاعات داری که مربوط به خارج کردن پول های شما از حساب های خارج از کشور است اما حیف که حتی یکی از هزاران سند آن راهم ندیدیم که باور کنیم شما واقعاً آقازاده هستی. راستی میدانستی آقازاده ها زمان جنگ بجای دفاع به عشق و حال می روند؟ دیدی شما که بجای عشق و حال درخط مقدم جبهه بودی آقازاده نیستی. لااقل دلمان به این خوش بود که شما مالک ایرانسل هستی اما در زمان فتنه 88 که این همه از خطوط ایرانسل برعلیه نظام استفاده شد باز هم دلسردمان کردی که ایرانسل هم مال تو نیست. بیشتر از همه این ها دلمان خوش بود که به خانواده سلطنتی انگلستان نفت قاچاق می فروشی اما صد حیف که لیست قرارداد های شرکت نفت از کشوی میز یک آقازاده در دانشگاه آقازاده ها در آمد. دیدی تو آقازاده نیستی. تو با همه آقازاده ها فرق داری. آقازاده ای که شبیه به آقازاده ها نیست.

پ,ن: و خداوند هرکس را که بخواهد و شایسته بداند با یاری خود تایید می کند. در این عبرتی است برای صاحبان بصیرت/آیه 13 سوره آل عمران


 

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
:: برچسب‌ها: امام خامنه ای,
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

این روزها که یاد حر بن یزید ریاحی زنده است ، بد نیست یادی از حر انقلاب کنیم...

 


برچسب‌ها: عقیدتی 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آذر 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 

 

آن چه که ما به دنبال آنیم، امنیت ملی نیست! بلکه سعادت ملی ست...! و این همان چیزی ست که دشمن ما رامی ترساند.
سعادتی که ارثیه ی شیعه ست. ما از امام مان آموختیم که به دنبال سعادت باشیم، و نه امنیت!
همان جایی که فرمود: هیهات من الذله... مرگ باعزت، بهتر از زندگی با ذلت است.
ما پای آرمان مان ایستاده ایم؛ نه برای امنیت، که برای سعادت...

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آذر 1392 |
صفحه قبل 1 ... 18 19 20 21 22 ... 29 صفحه بعد