نوشته شده توسط : خادم سایبری

نوشته شده توسط : خادم سايبري

"شبکه من و تو"، چه "من و تو" هایی را به هم زد

من درسته اینجا فعالیت های مذهبی میکنم اما ظاهر بیرونم شاید شبیه به بچه مذهبی ها نباشه. یادمه یه راننده تاکسی به من نگاهی انداخت گفت:

پسر جان ماهواره نگاه نکن. گفتم چرا؟ گفت من خودم ماهواره داشتم فکر میکردم خیلی خوبه و دیگران دروغ میگن. گفتم خب. گفت هیچی داداشم هم داشت. از وقتی که خانمش می نشست پای برنامه من و تو رفتارش عوض شده بود. گفتم چطور؟ گفت هر روز به بهانه کلاس خیاطی و رانندگی از خونه میزد بیرون. یک روز رفتیم خیاطی گفتن اصلا اینجا دوماه سر نزده. رفتیم کلاس رانندگی گفتن فقط یک روز اومده. آخر سر افتادیم دنبالش دیدیم با یه پسر میره صفا سیتی. گفت دیشب داداشم وقتی دید خانمش دیروقت اومد خونه بهش گفت از همه چیز خبر داره. میگه خانمش با تمام پرروی برگشت گفت: من اون پسره رو دوست دارم اون برام طلا میخره و منو دوست داره به کسی هم ربط نداره. راننده گفت از امروز صبح ماهواره خونه رو باز کردم انداختم دور....



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، جنگ نرم ، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
نوشته شده توسط : خادم سايبري

برای برنده شدن یک فیلم در جایزه اسکار باید شرایط زیر رعایت شود :

1- کاملاً علیه ملت ایران باشد.
2- زندگی در ایران را تیره و تار نمایش دهد.
3- مردم ایران را ملتی بی فرهنگ نمایش دهد.
4- ملت ایران را مردمی افسرده نمایش دهد.
5- مردم ایران را ملتی فقیر نمایش دهد.
6- ملت ایران را مردمی بی قید بر زندگی نمایش دهد.
7- مردم ایران را ملتی وحشی نمایش دهد.
و  هر آنچیزی که ملت ایران را در جهان خار و ذلیل کنید.

برای برنده شدن جایزه اسکار چه شرایطی باید داشت؟

انتخاب فیلم گذشته ساخته اصغر فرهادی به عنوان نماینده ایران در جایزه بین المللی اسکار 2014 با واکنش های مختلفی رو به رو بوده است. منتقدین معتقدند این فیلم فاقد هرگونه نماد ایرانی است و شایستگی نمایندگی ایران را ندارد. درواقع انتخاب فیلم گذشته از اصغر فرهادی که در فرانسه ساخته شده است ما را بیاد کلاه پهلوی می اندازد که بر سر ملت، فرهنگ، عقاید، مذهب، غیرت اسلامی و ایرانی ما گذاشتند می اندازد. زمانی فرانسوی ها خواستند فرهنگ مارا مطابق با فرهنگ بی بندو بار کشور خود در بیاورند و ملت مارا مصادره فرهنگی کنند و امروز این وظیفه بر دوش های اصغر فرهادی با فیلم گذشته سنگینی می کند. انتخاب فیلم فرانسوی اصغر فرهادی برای رساندن صدای فرهنگ ملت ایراندر جایزه بین المللی اسکار سال 2014 خیانتی واضح به عقاید و فرهنگ مردم شریف ایران است و بس.

 



:: موضوعات مرتبط: ، شهدا، تهاجم فرهنگی، عکس، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
انشاء الله روزی برسد به فرمان رهبری اسرائییل ار از صحنه روزگار حذف می کنیم
 




:: موضوعات مرتبط: امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
:: برچسب‌ها: اما خامنه ای , ضد اسرائیل,
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 آذر 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تا آخرین نفس از حزب الله دفاع می کنیم
 



:: موضوعات مرتبط: ضد اسرائیل، حزب الله، قدس، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 آذر 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

اگر عاشورا را فقط روز دهم ماه محرم61هجری بدانیم به پای عاشورا غل و زنجیر بسته ایم ومحبوسش نموده ایم حال آن که عاشوراء از چنان عمق و توانی برخورداراست که هیچ نیروئی نتواند به زنجیرش بکشد! اصلا عاشوراء برای بازکردن اغلال و سلاسل از پای بشریت است. آری اگر عاشورا را صرفا از بامدادتاشامگاه روز دهم محرم بدانیم و روزی چون روزهای دیگر ،حکم ایستائی و توفقش را صادر کرده ایم در حالی که عاشوراء کاروانی است که دائما در حال سیر و حرکت است. عاشورا نه فقط یک روز در تاریخ معهود، که راس تاریخ است، عاشورا همه ی تاریخ است. آفتاب عاشورا از ازل تابیدن گرفته و تا ابد غروب نخواهدکرد. عاشوراء هنگامه تقابل حق و باطل است،هنگامه رویاروئی طواغیت با الله! و کدام ساعت و زمان است که این تقابل در آن احساس نشود؟!
عاشورا تقابل قهرمانانه مظلومین با ظالمان است و کجای تاریخ را می یابی که خالی از این تقابل باشد؟ اصلا عاشوراء تاریخ را به دو نیم کرده؛قبل از عاشوراء و بعد ازعاشوراء- و این برای چشم ظاهر بین است چه آنکه چشم دل حقیقت عاشورا را ازلی میداند،چنانکه ابدی نیز- بعد از شهادت امام شهیدان ، یا همه چیز حسینی است و عاشورائی یا رنگ حقیقت به خود نخواهدگرفت.

حتما ادامه را هم بخوانید

 


:: موضوعات مرتبط: شهدا، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 آذر 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

شهید محمد کریم غفرانى:
« خواهرم: محجوب باش و باتقوا، که شمایید که دشمن را با چادرسیاهتان و تقوایتان میکُشید.»
«حجاب تو سنگر تو است، تو از داخل حجاب دشمن را مىبینى و دشمن تو را نمىبیند

پ,ن1: امروز 21 تیرماه روز عفاف و حجاب نامگذاری شده و از صبح تمام شبکه های تلوزیونی و رادیویی و غیره درباره عفاف و حجاب حرف زدن باور کن بدون شوخی جدی میگم!!! (آخ آخ حواسم نبود روزه ام نباید دروغ بگم)

پ,ن2: میدونم خیلی ها روی این حرف من موضع میگیرن اما من میگم چون مدیون هستم اگه نگم. تو دانشگاه یه دختر خانمی بود همیشه بد حجاب. یه روز دیدم حجاب گرفته به چه زیبایی. بهش گفتم چی شده آفتاب از کدوم طرف در اومده؟ گفت فلانی من هرچی باشم ماه رمضون حجابم رو رعایت می کنم تا یوقت یه روزه دار بخاطر من به گناه نیفته. تو دلم گفتم آفرین این مهمه. همینقدر که میدونه کارش اشتباهه خودش قبول داشته باشه خودش خیلی ارزش هست. اما مشکل از من بچه مذهبی هست که نمیتونم قانعش کنم تموم طول سال حجابش رو حفظ کنه..



:: موضوعات مرتبط: شهدا، حجاب و عفاف، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

یت نامه شهید مهدی زین الدین :
اولین شرط لازم برای پاسداری از اسلام، اعتقاد داشتن به امام حسین(ع) است. هیچ کس نمی‌تواند پاسداری از اسلام کند در حالی که ایمان و یقین به اباعبدالله‌الحسین(ع) نداشته باشد. اگر امروز ما در صحنه‌های پیکار می‌رزمیم و اگر امروز ما پاسدار انقلابمان هستیم و اگر امروز پاسدار خون شهدا هستیم و اگر مشیت الهی بر این قرار گرفته که به دست شما رزمندگان و ملت ایران، اسلام در جهان پیاده شود و زمینه ظهور حضرت امام زمان(عج) فراهم گردد، به واسطه عشق، علاقه و محبت به امام حسین(ع) است. من تکلیف می‌کنم شما «رزمندگان» را به وظیفه عمل کردن و حسین‌وار زندگی کردن.

ادامه را در ادامه مطلب ببینید



:: موضوعات مرتبط: شهدا، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

عشق فقط عشق علی درود بر سید علی



:: موضوعات مرتبط: امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
متأسفانه درگیری های شدید و کشتار مسلمانان به دست خودشان در این روز ها بسیار زیاد شده است. ایجاد و شکل گیری فرقه های انحرافی در بین مسلمین هم در شیعه هم در سنی اصلی ترین دلیل بروز این خشونت ها و افراطی گری هاست. کافیست نگاهی به درگیری های سرتاسر دنیا بیندازیم کاملاً متوجه می شویم کانون همه درگیری ها در غرب آسیا یعنی افغانستان، پاکستان، عراق، ترکیه، بحرین، یمن، سوریه، لبنان و مصر و لیبی و ... می باشد و بسیار پر واضح است که چه کشور هایی از این درگیری ها سود می برند. اسرائیل و آمریکا و کشور های اروپایی. چرا تمام درگیر های جهان توسط خود مسلمانان بر علیه خود مسلمانان شکل گرفته است؟ مگر هدف اصلی همه مسلمین جهاد در برابر کفر نیست؟ پس چگونه است که تمام کفار نشسته اند و کشتار مسلمین به دست خودشان را نظاره می کنند؟ این درست همان چیزی است که دشمنان اسلام به دنبال آن هستند. اختلاف بین شیعه و سنی. سوریه یکی از مناطق بسیار استراتژیک و یکی از موانع اصلی در برابر اسرائیل چرا باید امروز مورد هجوم افرادی واقع شود که ادعا دارند مسلمان هستند و اسرائیل را به عنوان دشمن اسلام می شناسند؟ با اندکی تأمل خواهیم فهمید که تمام درگیری ها توطئه دشمنان اسلام است ولی بعضی ها هنوز در خواب هستند.



:: موضوعات مرتبط: جهان اسلام، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 1 آذر 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
حزب‌الله شکلی مردمی است که برای دفاع از تمامیت ارضی لبنان در مقابل تجاوز رژیم اشغالگر قدس شکل گرفته و پس از گذشت سال‌ها اکنون استخوان در گلوی صهیونیست‌ها شده است. اما آیا اتحادیه اروپا نمی توانست همچون ارباب خود آمریکاّ، سالُ ها قبل حزب الله لبنان را در فهرست تروریستی خود قرار دهد؟ یقیناً اینکار اتحادیه اروپا به خاطر حمایت از تروریست های سوریه است. زیرا که حزب الله لبنان چندیست برای حمایت از مردم مظلوم سوریه در مقابل ترویست ها و همچنین محافظت از حرمین معصومین (ع) وارد سوریه شده است. و این امر بار دیگر ثابت می کند که تروریست های کافر سوریه دست نشانده اروپایی ها و اسرائیلی ها که همانا دشمنان قرآن و اهل بیت هستد می باشند .

چرا اتحادیه اروپا حزب‌الله لبنان را در فهرست تروریستی خود قرار داد؟

پ,ن: به اطلاع تمامی احمقان وهابی می رساند جهاد یعنی دفاع از اسلام و مسلمانان و اهل بیت پیامبر (ص) در مقابل کفار. نه اینکه به دستور دشمنان اسلام و مسلمانان و اهل بیت پیامبر (ص) دست به کشتار و قتل و تجاوز بزنید.

 



:: موضوعات مرتبط: حزب الله، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 1 آذر 1392 |
صفحه قبل 1 ... 22 23 24 25 26 ... 29 صفحه بعد