نوشته شده توسط : خادم سایبری

بله درست متوجه شدین جمله‌ی تیتر اشتباهه و اصلش اینه که امام خمینی (ره) فرمودند من یک تار موی این کوخ نشینان را به همه کاخ نشینان عالم نمی‌دهم ولی انگار تولیت حرم مطهر و موسسه تنظیم و نشر آثار امام راحل این جمله رو برای خودشون اینجوری ترجمه کرده‌اند که من یک تار موی این کاخ نشینان را به همه کوخ نشینان عالم نمی‌دهم.

مسئولین حرم مطهر امام راحل به بهانه اینکه امام خمینی(ره) فردی است که بیش از 300 هزار شهید جان خود را تقدیم ایشان کردند و جای دارد که نام و یاد ایشان در بالاترین سطح باشد اقدام به ساخت پرهزینه‌ترین بنای یادمان دنیا کرده‌اند و در مقابل انتقادات می‌گویند هر کس هم که نمی‌تواند این مسائل را تحمل کند یا از حسادت اوست یا از نادانی.(انصاری قائم‌مقام موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره))

نادان ها، امام خمینی (ره) عاشق کاخ نشینان بود!!!

اما ما نسل سومی‌ها که حضور امام را آن‌چنان باید درک نکرده‌ایم بین دوراهی نادانی خودمان و صحبت‌های امامگیرکرده‌ایم. چراکه امام در بسیاری از صحبت‌های خود مسئولین و روحانیون را دعوت به ساده زیستی می‌کرد و حتی تا آخر عمر بابرکت خود و در اوج قدرت و مقام، حاضر نشد خانه‌ای بزرگ و گسترده برای خود فراهم کند، حتی حاضر نشد حسینیه‌ای که محل دیدارهای او بود، گچ کاری و رنگ‌آمیزی شود و حالا کدام را باور کنیم؟ حرمی با اینعظمت و شکوه یا ساده زیستی آن دوران؟

ولی بنازم به امام راحل که گویا این روزها را می‌دید چراکه در جمع سفرا و کارداران دولت جمهوری اسلامیگفت:

«... شما باید به هر سفارتخانه ای که دارید، به جای آن خرجهای طاغوتی که در آن وقت [دوران ننگین پهلوی] می شد، آن مهمانیهای طاغوتی، که همه اش برخلاف اخلاق اسلامی بود، و آن خرجهای دیگری که خود شما هم می دانید که در آن جا می شد، آن مخارج را صرف تبلیغات بکنید و به دنیا بفهمانید که اسلام چطور است... خوف این که ما اگر ساده رفتار کنیم، آنها با آن سفارتخانه های آنها، با آن وضعی که دارند، ما در نظر آنها تحقیر می شویم، این خوف را در خودتان راه ندهید... شما گمان نکنید که اگر چنانچه به طور ساده عمل بکنید و سفارتخانه شما یک جای ساده ای باشد، یک مرکزی باشد که از آن جا علم و دانش و اخلاق صادر شود، شما تحقیر خواهید شد، خیر. این حرف، حرف غرب زده هاست که خیال می کنند ما اگر مثل غرب نباشیم ما تحقیر می شویم... عظمت انسان، به لباس و کلاه و اتومبیل و پارک و امثال آن نیستانسان یک حقیقتی است که اگر آن حقیقت بروز کند، شرافتمند است، عظمت دارد.... »«صحیفه نو »، م-موعه هنمودهای امام خمینی، ح 362/13 363

نادان ها، امام خمینی (ره) عاشق کاخ نشینان بود!!!

اونچیزی که مشخصه این اشرافی گری ها در زندگی امام خمینی اصلاً معنایی نداشته و به تازگی از سوی بعضی از افراد نزدیک به ایشون به رخ کشیده شده که وقتی بیشتر زوم می‌شویم رد پای سهام‌داران انقلاب ازجمله حاجی خاطره ساده‌زیست را می‌بینیم که آوازه ساده زیستی وی و فرزندان وی گوش فلک را کر کرده است و چشمه اشک را در چشمانمان می‌جوشاند و اینجاست که باید گفت نوه امام با ساده زیستان بنشست و فرامین امام از یادش رفت!!!

نادان ها، امام خمینی (ره) عاشق کاخ نشینان بود!!!

پیام ما نسل سومی‌ها به امام خمینی (ره) : و تو ای امام، اگر نهال این انقلاب به دستان مردان وزنان کاشته شد و با خون 300 هزار شهید آبیاری شد جدای از سخنان ملکوتی و عرشی تو، ساده زیستی و همزیستی با مردمانت تو را در دل‌های مظلومین دنیا جا نهاد و این جایگاه در دل‌های ما ماندگار است و هرگز با اشرافی گری نزدیکان به شما از بین نخواهد رفت چراکه می دانیم روح ملکوتی تو از این اشرافی گری ها وقتی سفره بسیاری از مردم این کشور خالیست، در عذاب است...

پ,ن: سه سال پیش موقع اذان صبح وقتی برای زیارت به حرم امام خمینی (ره) رفتم عده ای از مردم را دیدم که بخاطر وضع مالی کم پناهنده حرم امام شده بودند و فرش های جلوی درب حرم رو به دور خودشون پیچونده بودند تا از سرمای شب در امان بمونند. این صحنه خیلی برام درد آور بود که چرا برای حرم امامی که مدام حرف از مردم مظلوم و فقیر می زد این همه سرمایه خرج میشه اما درست جلوی درب حرم یه عده فقیر مجبورن فرش های حرم رو به دور خودشون بپیچونن تا از سرما نمیرند و من درک کردم که واقعاً این آرمان های امام ما نبود...



:: موضوعات مرتبط: فتنه 88، روشنگری، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

کته : این مطلب به هیچ‌وجه قصد تبلیغ ظاهر غربی مخصوصاً کراوات را ندارد بلکه تلنگریست به آنانی که بجای باطن افراد از روی ظاهر افراد قضاوت می کنند.

وقتی که ده نمکی اولین قسمت اخراجی ها رو ساخت خیلی ها دادشون در اومد که آقا مگه همچین رزمنده هایی تو جبهه و جنگ داشتیم؟ چرا دارین ایجوری برا مردم وانمود می کنین؟ اینا اشتباهه. درصورتی که واقعاًشهدای ما از کره مریخ نیومده بودند و از بین همین مردم رفتند و شهید شدند.

خیلی از شهدا اصلاً ظاهرشون به شهدا نمی خورد اما باطنشون به پاکی انسان های آزاده ای بود که پشت چهره ای متفاوت یا حتی پوششی غربی جا خوش کرده بود و خیلی ها شاید با حضور اون ها در جبهه ها مخالفت می کردند اما اومدند و رفتند و آسمانی شدند تا به همه ما بگن رنگ خدایی داشتن به چهره و پوشش نیست.

شاید الآن بعضی ها بگن دهه اگه اینجوری باشه یه خانمی با ظاهر و پوشش بد بیاد بیرون بعد بگه مهم باطنه، خیر منظور من این نیست چراکه هر آدم عاقل و بالغی می دونه فردی که ظاهر و پوشش تحریک کننده داره نمیتونه باطن کاملاً پاکی داشته باشه.

شهدایی که اشتباهی شهید شدند

اما خیلی از شهدایی که شهید شدند ریش هاشون رو تیغ می زدند یا کراوات می زدند یا... که اگه امروز بودند به حساب بعضی ها اصلاً نباید شهید می شدند و خودمونی بگم اگه روش رو داشته باشن می گن اینا اشتباهی شهید شدند.

شهدایی که اشتباهی شهید شدند

مطمئناً بعضی ها الآن با خودشون می گن شهدایی که کراوات زدند بخاطر شغلشون بوده و قبل از انقلاب باید اینکارو می کردند اما اگه اینجوری باشه چرا شهید چمران اینکارو نکرد؟ یعنی باید بگیم شهدایی که کراواتی بودندبخاطر شغلشون دوتا اشتباه کردند؟ هم کار برای نظام طاغوت و هم زدند کراوات که پوشش غربی هست؟ این دید اشتباهی هست که بسیاری از بچه حزب الهی ها به اون دچار شدن و مدام میگن هدف نمیتونه وسیله رو توجیه کنه که باور دارم خودشونم معنی این جمله رو نمیدونند.

بله دوستان زمانه ما پر شده از حاجی گرینف هایی که مسعود ده نمکی به خوبی اون هارو به تصویر کشید. آدم هایی که مدام داد می زنند جنگ جنگ تا پیروزی صدام بزن جای دیروزی و بعد با گذاشتن ریش و یقه بسته و تسبیحمدام از کار این و اون ایراد می گیرند، بدون اینکه یه کار درست فرهنگی و ارزشی انجام بدن و برعکس باعث دوری خیلی ها از دین و ارزش ها می شن.

اگر این افراد در اون دوران می تونستند جلوی افرادی مثل شهید طیب حاج رضایی و شهید شاهرخ ضرغام(شاهرخ سیبیل) رو می گرفتند و نمی گذاشتند در مسیر اسلام قدمی بردارند چراکه این دو از لوطی های معروفی بودند که ظاهرشون به بچه مذهبی ها نمی خورد اما مانند حر به صف مردان خدا پیوستند و آسمانی شدند...

متأسفانه همین دید باعث شد تا شهید آوینی بخاطر به تصویر کشیدن یک جوان لبنانی با تیپ متفاوت که سربند الله اکبر به سر داشت از سوی همین حاجی گرینف ها ممنوع التصویر بشه. درواقع آوینی میخواست بگه اسلام در قلب هر کسی نفوذ میکنه حتی اگه اون فرد ظاهرش با یک فرد مسلمان فرق داشته باشه و نباید از رویظاهر افراد تصمیم گرفت.

حداد عادل با کراوات

اگه به گفته اینجور افراد باشه الآن غلامعلی حداد عادل نباید فامیل رهبر معظم انقلاب می شد چون اونم یک زمانی کراواتی بود وچون ظاهر غربی داشته و مروج ظاهر غربی بوده نمیتونه فردی باشه که در جهت انقلاب وارزش های اون قدم برداره.

شک ندارم اگر یک نفر با ریش و یقه بسته بدون عمل و یک نفر با ظاهری متفاوت اما با عمل رو نزد رهبر انقلاب ببرند،رهبر عزیزمون اون فردی که ظاهر متفاوت داره اما کار انجام میده رو انتخاب میکه چون ایشون بارها تذکر دادند از روی ظاهر قضاوت نکنید درست مثل تذکرشون در خراسان شمالی.

به امید روزی که همه ما به باطن افراد توجه کنیم نه به ظاهر افراد...

پ,ن : دوستی دارم که فعالیت قرآنی داره و به جرأت می تونم بگم خیلی هارو قرآنی کرده اما چون آستین کوتاه می پوشه بعضی ها بهش ایراد گرفتند و ایشون رو ضد دین و ضد ارزشی می دونند. افرادی که شاید به یک نفر هم قرآن یاد نداده باشند...



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

کلیپ زیر در جواب حرف های تو تاکسی ای بعضی از افراد کوته فکر است که همواره بدون دلیل و منطق و تحلیل و بررسی فقط از روی احساسات و صحبت های ناپخته دیگران حرف می زنند.

پ,ن : برای سلامتی و طول عمر باعزت مقام معظم رهبری و نابودی دشمنای اسلام و سلامتی سازنده این کلیپ سه صلوات بر محمد و آل طاهرینش بفرستید



:: موضوعات مرتبط: امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

نوشته یک اصلاح‌طلب : آقا هرچه تحریمه مال این اصولگراهای ناکار آماده. هرچه تحریمه به خاطر این احمدی نژاده. اگه اینا نبودن الآن کشور گل و بلبل بود. اصلاً کسی به کار ما کاری نداشت.

حالا یه عده ازین راستیا پا شدن داد و بیداد که تحریم‌های ما از بعد فتنه 88 اعمال‌شده. کی همچین حرفی رو میزنه؟ کاملاً دروغه. حالا یه بیست سی تایی تحریم شدیم بعد از 88 ولی مقصر احمدی نژاده.

درسته که آمریکا تا قبل از فتنه 88 داشت ایران هسته‌ای رو می‌پذیرفت و در خردادماه 1387  طرح موسوم به "فریز در مقابل فریز" رو پیشنهاد داد که طبق این طرح با اذعان به حقوق هسته‌ای ایران، خواستار توقف تحریم‌هاو همزمان توقف رشد فعالیت‌های هسته‌ای شده بود و اوباما طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری خواستار مذاکره مستقیم شده بود ولی همش این تحریم‌ها به خاطر ناکارآمدی این راستیاست.

حالا فرض بر اینکه فتنه گرا با ایجاد اغتشاش باعث شدن تا آمریکایی‌ها بفهمند که در ایران یک عده موافق دارند و روند پذیرش ایران هسته‌ای برای آمریکا برعکس بشه و اوباما با چرخش 180 درجه‌ای، در رسانه‌های امریکا بگه: "به نظر، نمی‌رسد ایران ازنظر سیاسی آن‌قدر وضع ثابتی داشته باشد که بتوانند درباره مسأله ی هسته‌ای تصمیم‌های سریع اتخاذ کنند"، اما بازم مقصر این اصوگرایان هستن.

اصلاح‌طلبان : باعث‌وبانی تحریم‌ها اصولگرایان هستند

گیردادن که چرا تحریم‌های قطعنامه 1929 درست در سالگرد فتنه 88 اعمال‌شده یعنی در خرداد 89، این‌یکاشتباه محاسباتی از طرف آمریکایی‌ها بوده وگرنه اصلاً قرار بود یکی دو ماه جلوتر باشه چون با ما هماهنگ کرده بودن به خاطر حمایت از فتنه گرا و زنده نگاه‌داشتن اعتراضات، به وضع معیشتی مردم فشار وارد کنیم برا همین بود که روزنامه امریکایی وال‌استریت ژورنال همزمان با اعمال این تحریم‌ها در مقاله‌ای می‌نویسد  "باید تحریم‌ها بر موضوع معیشت، متمرکز شود تا شورش‌های خیابانی در تهران احیاء شود". پس دیدین به ماربطی نداشته.

اصلاً گیریم که آدام ارلی، سفیر وقت آمریکا در بحرین در گفت‌وگو با برخی مقامات عربی گفته «کاخ سفید همزمان با انجام مذاکرات ایران و 1+5 نحوه حمایت از «رهبران معارض جدید» در ایران را پیگیری می‌کند». «اگر مذاکرات ژنو موفقیت‌‌آمیز نباشد و در آن پیشرفتی حاصل نشود، آمریکا قصد دارد همزمان با تشدید تحریم‌ها، اعمال فشار سیاسی علیه تهران را با حمایت «رسمی»، «علنی» و «گسترده» از موسوی و خاتمی وسعت بخشد چراکه هیچ فشاری به دولت ایران، بدون تقویت جریان‌های طرفدار غرب در ایران کارساز نیست» ولی چه ربطی داره به ما؟ مقصر بازم این ارزشی‌های راستین.

البته اینم بگما مقصر اصلی مردم بودن که روز 9 دی اومدن تو خیابونا و از انقلاب دفاع کردن. اگه توخونشون نشسته بودن و گذاشته بودن استراتژی اسب تراوا در 22 بهمن اجرا بشه الان آمریکا مجبور نبود به خاطر زخم چشم گرفتن از مردم با بصیرت تحریم‌های ظالمانه رو اجرا کنه.

نکته : پس از بیانیه وین ایران بیانیه‌ای صادر کرد که از سوی آمریکایی‌ها رد شد و رد بیانیه تهران از سوی آمریکایی‌ها دلیل کاملاً روشنی است که ثابت می‌کند قطعنامه 1929 به دلایل غیرهسته‌ای وضع‌شده والا اگر آمریکا به دنبال توافق هسته‌ای با ایران بود، هیچ دلیلی برای رد بیانیه تهران و درنتیجه اصرار بر اعمال تحریم‌ها، نداشت.

دریافت لیست تحریم ها بعد از فتنه 88 تا سال 92

دریافت نمایید

ناخدای انقلاب : کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست، در داخل کشور است و همه باید مسئولیتهای متفاوت خود را در تقویت تولید داخلی به عنوان «تنها راه علاج مشکلات اقتصادی»، انجام دهند.

پ,ن1: عده‌ای برای اینکه دوباره در کشور صاحب قدرت شوند و کشور را به آشوب بکشند در حال پخش دروغ‌های کثیفی در جامعه هستند و این خود توهین بسیار بزرگی به اذهان مردم شریف ایران اسلامیست. بیاییم با پخش واقعیت‌ها جلوی این دست از افرادی را که فقط به منافع خود فکر می‌کنند نه ملت را بگیریم.

پ,ن2: ازنظر من چپ و راست و اصلاح‌طلب و اصولگرا اصلاً وجود نداره و عده‌ای به خاطر خیانت به کشور این دو جریان خیالی رو راه انداختن و مدام با ایجاد درگیری‌های لفظی و تعصبات بی جاه در حال به حاشیه بردن کشور هستند.


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

مناسک حج برای به تصویر کشیدن اجماع بزرگ مسلمانان بسیار مهم است و شکی درآن نیست. اما این اهمیت تا کجاست؟ تاجایی که حجاج ایرانی هر توهین و هر جنایتی را بپذیرند؟ غیرتمان را زیر پا بگذارند؟

از همه این ها که بگذریم می بینیم وهابی های عربستان سعودی و خاندان آل یهود چگونه با پول هایی که از جیب همین زوار جمع می کنند، به کشور های مسلمان وحشیانه حمله و از تروریست ها حمایت می کنند.

مگر کعبه چیست؟ کعبه یک سنگ نشان است که ره گم نشود حاجی احرام دگر بندببین یار کجاست. وقتی تو کشورمون این همه جوون هستند که مشکل ازدواج دارند چرا این پول رو بریزیم تو جیب وهابی ها؟ چرا دست یک جوون رو نمیگیرم تا ایمانش کامل بشه؟ این رو خدا بیشتر می پسنده یا حج رفتن؟

پ,ن : دیشب گرسنه بود ، دختری که مُرد، چه آسان به خاک پس دادیمش و همسایه اش زیارتش قبول... دیشب از سفر رسید، مکه رفته بود!

 

 


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 فروردين 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 فروردين 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

اگر روزی بهشت وکوثرآید/هزاران لاله رخ از در درآید/

نمی ارزد به آن یک لحظه ای که/صدای دلنشین مادر آید

دوستان گرامی فردا روز مادر هست .قدر این دسته گلهای ناز

را بدونین .بهترین هدیه ها را نثارشون کنید.

اگه کسای هم  سایه مادر رو سرشون نیست واسش “یس” بخونید.

معبر سایبری حجاب

حـرف (ف) فـرهـنـگ عـشـق و دلـبـری … حـرف (آ) آیـیـنـه عـشـق عـلـی// حــرف (ط) طـراح عـشـق عـالـمـیـن … حــرف (م) مــادر بــه اربــابـم حـسـیـن// حــرف (ه) هـسـتـی او، هـسـت نـبـی … او سـبـب ، بـر خـلـقـت مــولا عـلی// مـیـلاد پـر بـرکت مــادر ســادات، حـضـرت فــاطـمـه الـزهـرا سـلام الله عـلـیـهـا و روز مـــادر مـبـارک بــاد . . .

معبر سایبری حجاب 

 

 


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 21 فروردين 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

برد پیروزمندانه و غرورآفرین و قاطعانه تیم باسواد، فهیم، آگاه و تحصیل‌کرده هسته‌ای کشورمان در مذاکرات 1+5 لوزان سوئیس را به‌تمامی ملت ایران تبریک عرض می‌نماییم مخصوصاً محضر رئیس‌جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی که با انتخاب افرادی بسیار توانمند و شایسته توانستند در طی 16 ماه به مسئله هسته‌ای کشور به شکل بسیار حرفه‌ای و فوق تصور خاتمه بدهند.

تیم مذاکره‌کننده ایرانی توانست در طی مذاکرات سخت و نفس‌گیر به افتخارات بزرگی برای کشورمان دست یابد که باعث سربلندی و عزت هرچه بیشتر کشور عزیزمان خواهد بود.

در طی این مذاکرات پیروزمندانه که به صدور بیانیه‌ی مطبوعاتی ختم شد ایران متعهد شد 20هزار سانتریفیوژ فعال را متوقف و فقط 5060 دستگاه آن هم از نوع IR-1 که نسل اول است را فعال نگاه دارد و تا 10 سال از سانتریفیوژ های نسل‌های بعدی استفاده نکند.

ما دیگر دلواپس نیستیم

طبق این بیانیه تیم مذاکره‌کننده هسته ای باافتخار موافقت کردند در مرکز تحقیقاتی فردو تا 10 سال آیندههیچ غنی‌سازی شکل نگیرد یعنی کلا تعطیل شود و حتی تا 15 سال ذخایر اورانیوم غنی‌شده خود را از 10هزار کیلوگرم کنونی به 300 کیلوگرم کاهش دهد.

تیم پیروز و مقتدر هسته‌ای همچنین قبول کرد غنی‌سازی را فقط در حد ۳/۶ انجام داده و بخش اعظم همین ذخایر زیر ۵ درصدی را هم برای تضمین یک‌ساله به غرب مبنی بر عدم بازگشت به توانمندی ساخت بمب هسته‌ای به خارج از کشور منتقل کند و نیز متعهد شد تا 25 سال در وضعیت شدید بازرسی‌ها قرار در هر زمان و هرکجا قرار داشته باشد.

همچنین مذاکره‌کنندگان دلیر ایرانی در این بیانیه قول داده‌اند ایران تا 15 سال هیچ‌گونه تأسیسات غنی‌سازیایجاد نکند و موافقت کرده‌اند که ایران رآکتور اراک را طبق طرحی که روی آن باید با 1+5 توافق حاصل شود،بازطراحی کند تا از پلوتونیوم تولیدی به میزان یک‌پنجم کاهش یابد.

و این‌ها تنها پیروزی‌های تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای نبودند بلکه آن‌ها توانستند باقدرت غربی‌ها را به‌زانو دربیاورند و آنان را وادار کنند تا طی 10 الی 15 سال رفته‌رفته اگر میلی‌متری ایران از تعهداتش عقب نیاید تحریم‌های هسته‌ای را بردارند و تازه آن‌ها به سراغ تحریم‌های دیگری همچون حقوق بشر و موشک‌های بالستیک خواهند رفت و این‌ها همه افتخاری است که تیم مذاکره‌کننده توانست باعزت و پیروزی و افتخار برای کشور رقم بزند که واقعاً جای تشکر و تقدیر دارد.

ازاین‌رو ما نیز اعلام می‌کنیم که دیگر دلواپس نیستیم. چون دیگه چیزی از انرژی هسته‌ای باقی نموند که بخواهیم دلواپس باشیم. به قول داموس السلطنه قهوه تلخ: هوتوتو ساویده به الک.

 


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 21 فروردين 1394 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

ینتصر الیمن بالتحالف

الموت آل سعود

ینتصر الیمن بالتحالف

برای دریافت سایز اصلی بر روی عکس کلیک کنید

پ,ن : اگر مردم یمن باهم اتحاد داشته باشند می توانند در برابر توطئه های آل سعود به پیروزی برسند و انقلاب خود را مستحکم کنند وگرنه همان اتفاقی برای یمن رخ خواهد داد که برای مصر رخ داد.

 


چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 21 فروردين 1394 |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 29 صفحه بعد