نوشته شده توسط : خادم سایبری

 

شنیده میشود که عمو پورنگ به دلیل نشان دادن کلیدی شبیه کلید روحانی ولی با برچسب دروغ روی آن و نامیدن کلید به عنوان "دروغ کلید همه ی بدیها" باعث ایجاد واکنش از سوی اطلاعات و دیگر سازمانهای دولتی شده است با این بهانه که پشت این کار او مسئله ی سیاسی نحفته است

صرفا خنده: عمو پورگ در یک کلمه شوخی شوخی با کلیدم خوشی فاتحم الصلوات خدا رحمتت کنه راه اون دنیا تو باز کردی کلید بر تو هم افتاد.

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 خرداد 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
فراخوان بزرگ همخوانی ترانه مرگ بر آمریکا
 
همخوانی ترانه ماندگار مرگ بر آمریکا، هم نوا با حامد زمانی در یکی از باشکوه ترین کلیپ های مردمی.

• با هرموبایل و یا دوربینی که دارید ابتدا در حالت فول (بالاترین کیفیت) قرار داده و از خودتان تصویربرداری کنید . ترجیح ما بر کیفیت HD است.
• موبایل و یا دوربین را به حالت افقی گرفته و ضبط کنید . 
• اگر حجم فایلتان کمتر از ۲۵ مگابایت بود ، ازطریق ایمیل Info@nasrtv.com ارسال کنید و در غیر این صورت ، از سایت های آپلود غیر مستقیم مثل پیکو فایل استفاده کنید و لینک را به ایمیل Info@nasrtv.com ارسال نمایید . 
• درصورت تمایل می توانید ازطریق سایت NasrTV هم ویدئوی خود را پس از عضویت در سایت ، با پسوند FLV آپلود کنید. راه دیگری هم هست و آنکه ویدئوی خود را بر روی DVD رایت کرده و به نشانی ما ارسال کنید. خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید مفتح شمالی، خیابان شهید نقدی، پلاک ۳۴. کدپستی : ۱۵۷۶۶۳۴۴۱۳
• سعی کنید تصویرتان هنگام همخوانی کامل باشد - یعنی سرشما کامل در کادر باشد – نه زیاد دور تصویربرداری کنید نه زیاد نزدیک ؛ اگر هم امکان دارد قسمت های مختلف ترانه مرگ بر آمریکا را در مکان های مختلف بخوانید . نگا



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 خرداد 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

آزادی‌ یواشکی زنان در ایران نام صحفه ای در فیس بوک است که در این صفحه بعضی از خانم های ایرانیعکس برداشتن روسری شان را قرار می دهند و با نوشتن مطالبی عارفانه و عاشقانه هرزگی خود را آزادی می نامند.

حامیان این صفحه مدام از استقبال مردمی آن دم می زنند اما باتوجه به ماهیت اصلی فیس بوک یعنی سکس، و جذاب بودن نام این صحفه از نظر جنسی، بخش عمده ای از مراجعین به این صفحه فقط به دنبال ارضای غریزه جنسی خود هستند.

آزادی یواشکی زنان در ایران

 با نگاهی دقیق متوجه می شویم تعداد کامنت ها و لایک های آقایان بسیار بالاتر از تعداد لایک ها و کامنت های خانمهاست. علت اصلی لایک کردن این صفحه از سمت آقایان این است که احیاناً زمانی بتوانند عکس های آزادی یواشکی غلیظتری را مشاهده کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، تهاجم فرهنگی، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

معنی usa را خیلی از ما ها می دانیم. همان United States of America یا ایالات متحده ی آمریکا است. ولی من خواستم ببینم آیا برادرم که یک دانش آموز هست نیز این را می داند؟ ولی جواب خیلی جالبی داد که ساعت ها به آن خندیدم. لطفا با من همراه باشید.

usa از نظر یک دانش آموز

بقیه در ادامه ی مطلب ...


:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

شده تابحال بخواین کاری برا امام زمان (عج) انجام بدین اما نتونین یا راه و روشش رو بلد نباشین یا استعداد انجامش رو نداشته باشین؟

خب راه حل چیه؟ دست رو دست هم بگذاریم؟ نه هر کسی در حد و توان خودش میتونه برا امام زمانش کاری کنه. به عنوان نمونه من شخصاً برای امام زمانم یک صندوق راه انداختم. یک پاکت نامه برداشتم و هر ماه یه مبلغی هرچند کم رو توی اون به نیت خرج در راه امام زمان (عج) قرار میدم تا روز موعودش برسه و اون پول روبرای حضرت خرج کنم.

صندوقی برای امام زمان (عج)

دلیل اینکارم هم این هست که در آخرالزمان و در زمان ظهور پول خیلی ارزشمند میشه و چه بهتر هست که از الان کم کم یه مبلغی رو برای اون زمان که انشاالله به لطف خداوند نزدیک هم هست آماده کنیم. همین کار خودشکلی ارزش داره.

ناگفته نمونه از زمانی که اینکارو کردم الحمدالله برکت رزقم زیاد شده. آخه تا قبل اینکار یه مقدار دخل و خرجم جور در نمیومد اما حالا الحمدالله خیلی بهتر از قبل شده. انشاالله بهتر هم میشه.

چرا معطلین؟ بسم الله یه پاکت بردارین و حتی شده از این ماه با یک پانصدی شروع کنین...



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

تقدیم به روح عرشی معلم تخریبچی، شهید امیر اسدی

معلم عزیز روزت مبارک

به راستی زمین مردابیست برای آنان که هفت آسمان عشق را پیموده باشند ولی بال پروازشان توان پر گشودن نداشته باشد. چگونه می توان سال ها معبر زدن و پرگشودن یاران را دید اما از آنان دم نزد و بغض فرو خورده سال ها دوری از معبود را در دل پنهان داشت و محرمی جز روح قدسی یاران پیدا نکرد؟

معلم تخریبچی، شهید امیر اسدی

و این راز دلدادگی امیریست که از یاران سفر کرده اش جز چند پر خونی چیزی برایش به یادگار نمانده و می بایست با دلی پراز حسرت اردوگاه شهدای تخریب را به قصد دیار خود ترک گوید. کوله بارش بر دوش است و نگاهش به پشت سر، رفتن و دل کندن از هوایی که روزی با عطر شهدا خوشبو شده بود و دلی تنگ و چشمانی خیس از اشک فراق.

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

درباره امیر: شهید اسدی از تخریبچی های دوران دفاع مقدس بودند که در عملیات های بزرگی معبر های مین را برای رزمندگان اسلام با دلیری فراوان باز کردند. ایشان بعد از جنگ به شغل معلمی مشغول بودند و پس از بازنشستگی برای خنثی سازی مین دوباره راهی مناطع عملیاتی شدند و در 6 اردیبهشت سال 1386 هنگام خنثی سازی مین های منطقه قصر شیرین به فیض رفیع شهادت نائل آمدند.

می خواهم از امیر بنویسم اما سخت است. منکه امیر را ندیده ام. فقط وصف دلاوری ها و مردانگی هایش را از این و آن شنیده ام چه چیزی می توانم بگویم جز افکار خامم؟

سالگرد شهادت شهید امیر اسدی

تا دیروز گمانم این بود که راه شهدا را ادامه می دهم اما وقتی با سردار خط شکن میادین مین، تخریبچی معبر دل ها شهید والا مقام امیر اسدی آشنا شدم تازه فهمیدم انتهای انتهای صف هستم و آقا امیر در صف دیگر و در آنجلو هاست و من باید سالها بدوم تا شاید بتوانم در صفی که آقا امیر ایستاده است در انتهاها جایی برای خودم پیدا کنم و آن هم شاید و اگر و اما دارد.

شهید امیر اسدی

امیر سرداریست نه به درجه مادی بلکه با درجه دل ها. سرداری که فرمانروای قلب بچه ولایی هاست. امیر راساده تر از امیر نمی توان خطاب کرد چراکه ساده میزیست و ساده می خندید و ساده در دل ها جا می شد.امیر صیادی بود که با هرکس که با او بود امیری می کرد نه به اجبار بلکه با اشتیاق صید.

شهید امیر اسدی

و من مانده ام حیران از این مین ها. چرا که دل در شب ها و در زیر باران خمپاره ها و زیر رگبار گلوله ها هیچکدام نتوانستند امیر را راهی آسمان کنند و فقط یک مچ پا و چند زخم بر بدنش نقاشی کشیدند و بس.

شهید امیر اسدی

و پس از 18 سال رد شدن از جنگ زمانی که امیر دوباره برای دست و پنجه نرم کردن با آنها راهی قصر شیرینمی شود تا این بذر های کاشته شده دشمن برای نابودی بچه ای در پی بازی و یا زنی در پی آوردن مشکی آب و یامردی برای امرار معاش را خنثی کند در میان چندین مین خنثی نشده چاشنی زنگ زده مینی در گودال انفجارکاری با امیر می کند که آرزوی آنرا داشت.

شهید امیر اسدی

آخر وقتی پیکر شهیدعلی عاصمی پودر شد و آنگونه به مهمانی ملائک رفت امیر گفت: شهادت هم اینگونه خوب است که از ما چیزی بر زمین باقی نماند. و ازبدن امیر هم چیزی چندانی باقی نماند...

شهید امیر اسدی

نمیدانم اینبار هم مین سوسکی کار خودش را کرد یا نه بخاطر آنکه این مین بارها خواسته بود راهی برای امیر به آسمان بگشاید اما هربار از انجام آن عاجز بود.

شهید امیر اسدی

و اما راز این همه سال فراق از یاران را باید جستجو کرد. شاید از آن جهت که خدا می خواست امیر باشد و به عنوان معلمی دلسوز سربازان دیگری را برای قربانی شدن در راه حسین (ع) تربیت کند. حال که ما درگیر این زمانه شده ایم باید ببینم و بخوانیم از امیر. تا شاید راهی و سوسوی چراغی در دل گناهکار مان روشن شود.

شهید امیر اسدی

پ,ن: آشنایی من با آقا امیر ماجراهایی به دنبال داشت که انشاالله خیر باشه. چند روز پیش از سر دلتنگی کلاس درس رو رها کردم و سری به گلزار شدای گنبدکاووس زدم. قبر کوچک امیر را دیدم که در میان خاک حتی اسمش هم به سختی خوانده می شد. فاتحه ای خواندم و گفتم امیرجان گوشه چشمی هم داشته باشی من را بس...

کلیپ لحظه شهادت امیر اسدی در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: شهدا، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

معبر سایبری همراه رهبر

 آی کبوتر که نشستی روی گنبد طلا                  تو که پرواز می کنی تو حرم امام رضا

من کبوتر بقیع ام با تو خیلی فرق دارم                 سرم و بجای گنبد روی خاکها می ذارم

 

 خونه قشنگ تو کجا و این خونه کجا                     گنبد طلا کجا قبرهای ویرونه کجا

 اونجا هرکی می پره طائر افلاکی می شه            اینجا هرکی می پره بال و پرش خاکی می شه  

 

اونجا خادما با زائر آقا مهربونن                              اینجا زائرا رو از کنار قبرها می رونن

تو که هر شب می سوزه چلچراغا دور و برت          به امام رضا بگو غریب تویی یا مادرت 

 

کی میگه که تو غریبی غریب عاشق نداره             روز و شب این همه عاشق رو خاکت سر می ذاره

 غریب اونه تو بقیع شمع و چراغی نداره                  نه ضریح و نه حرم حتی رواقی نداره                 

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 5 ارديبهشت 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
 

کم آورده ام ولی ...
بودن تو اینجا زیاد میکند حس بودنم ..
کم آورده ام چون کم بوده ام
این کم را به بزرگی خود بزرگ بین. حبیب من



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 5 ارديبهشت 1393 |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد