نوشته شده توسط : خادم سایبری

لینک زیر اهنگ  مداحی است از حاج جواد مقدم با ذکر صلوات دانلود کنید

 

 http://cld.persiangig.com/sync.html#v=ls&l=mehran1379&f=e1OvHQn7Bi&p=1

 

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

حقا که تو از سلاله فاطمه ای

با خنده خود به درد ما خاتمه ای

زیبا تر از این نام ندیدم به جهان

سید علی الحسینی الخامنه ای
 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

شتباه نکنین، ضرب المثل درسته. وقتی یه مرد با ناموسش که هزار قلم آرایش داره و حجابش رو رعایت نکرده و لباس های تحریک آمیز و زننده پوشیده میره بیرون، بایدم منتظر این باشه که هزاران نفر به ناموسش نگاه کنن.

جلوی یکی رو میگیره جلوی دوتا رو میگیره اما میشه جلوی همه افراد رو گرفت؟ بله میشه. فقط کافیه حجاب خانومش رو حفظ کنه به همین راحتی.

در گربه بازه حیای دیزی کجاست؟!!!

اما وقتی خود مرد و ناموسش بی حیا هستند درواقع دارن از چشم های هیز می خوان که نگاه کنن و لذت ببرند. اینجاست که می گن در گربه بازه حیای دیزی کجاست؟

پ,ن : به حرمت شهادت خانم صدیقه کبری (س) تو این ایام فاطمیه حرمت نگه داریم. یه مقدار فاطمی زندگی کنیم. حتی برای چند لحظه...

منبع : معبر سایبری فندرسک



:: موضوعات مرتبط: شهدا، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، حجاب و عفاف، جنگ نرم ، اهل بیت، حزب الله، محرم، فاطمیه، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

یکی از اتفاقات جالبی که باید از آن تشکر و قدردانی کرد سفر آقای روحانی و خاندان هاشمی به جزیره محروم کیش است. جزیره ای که مردم بیچاره و بی پول به آن سفر می کنند و اصلاً از نظر رونق اقتصادی در وضع مطلوبی قرار ندارد و واقعاً نیازمند نگاه ویژه مسئولین برای بهبود وضعیت تأسف بار این جزیره است.

یکی از مشکلات اصلی مردم جزیره کیش، کشتی یونانی است که سال هاست در حاشیه این جزیره به گل نشسته و مانع تابش نور خورشید به جزیره شده است که واقعاً برای رفع این مشکل بزرگ باید دولت تدبیری اتخاذ نماید وگرنه چگونه می توان با تورم بالا جنگید؟

یا درخت تاریخی جزیره کیش که باید برای بهبود وضعیت این درخت فکری کرد و تدبیری اندیشید و اگر از آن نگهداری نشود نمی دانیم چه بلایی به سر 5 مرزبان گروگان گرفته شده خواهد آمد؟

درجزیره محروم کیش چه خبر است؟

یا جزیره هندورابی که خالی از سکنه است یکی از موضوعاتی است که باید حسابی مورد بحث قرار بگیرد چراکه اگر این جزیره بی سکنه بماند چگونه دولت می تواند برای اشتغال بیکاران آن فکری کند؟

یا اگر برای پارک دلفینها، باغ پرندگان، پارک ساحلی مرجان، اسکله تفریحی، شهر زیر زمینی کاریز، شهر باستانی حریره، پلاژ آقایان و بانوان و ... فکری نشود چگونه دولت می تواند به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کند؟

از طرفی سفر آقای روحانی و خاندان آقای هاشمی به جزیره محروم کیش نشان دهنده آن است که چقدر این بزرگواران با اقشار فقیر و کم در آمد جامعه ابراز همدردی می کنند و بجای رفتن به اماکن تفریحی و پرخرج کشور، مانند مردم فقیر و کم درآمد به این نقطه سفر کرده اند.

پ,ن: بازم بعضی ها هی بگن رئیس جمهور محترم و آقای هاشمی اعیانی زندگی میکنند...



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، دکتر حسن روحانی، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

بزودی با اقای ناصر کوهستانی مدیریت مجتمع غیردولتی علامه و کارشناس تاریخ و مسائل سیاسی روز جامعه درباره ی پروفسور محمد ابراهیم باستانی پاریزی و مسائل روز جامعه مصاحبه میشود




:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

 

 

 از عشق تو رهـــــــــبرا نمردن ظلم است

                                                     در گوشه ی خانه جان سپردن ظلم است

من مقـــلد فاطـــــــــمه ی زهـــــــــــرایم

                                                      در راه تو یک سیـــــلی نخوردن ظلم است

 منبع : پایگاه بشارتی ها



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 8 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
دکتر محمدابراهیم باستانی پاریزی مورخ، نویسنده، پژوهشگر، شاعر، موسیقی‌پژوه و استاد بازنشسته دانشگاه تهران در  89 سالگی و داغش را بر دل جامعه فرهنگ ایران گذاشت تا این بهار با خاطره‌ای تلخ گره بخورد.

به گزارش «تابناک»، دکتر محمدابراهیم باستانی پاریزی، پس از یک ماه تحمل رنج بیماری کبد، صبح امروز 5 فرورد، دار فانی را وداع گفت تا یکی از اندیشمندان معاصر ایران زمین از میان خوبان پر کشد و به دیار ابدی و یاران سفر کرده اش بپیوندد.

استاد باستانی پاریزی در سوم دی ‌ماه ۱۳۰۴ ه.ش در پاریز، از توابع شهرستان سیرجان در استان کرمان متولد شد. وی تا پایان تحصیلات ششم ابتدایی در پاریز تحصیل کرد و در عین حال از محضر پدر خود مرحوم حاج آخوند پاریزی هم بهره می‌برد.

پس از پایان تحصیلات ابتدایی و دو سال ترک تحصیل اجباری در سال ۱۳۲۰ تحصیلات خود را در دانشسرای مقدماتی کرمان ادامه داد و پس از گرفتن دیپلم در سال ۱۳۲۵ برای ادامهٔ تحصیل به تهران آمد و در سال ۱۳۲۶ در دانشگاه تهران در رشتهٔ تاریخ تحصیلات خود را پی گرفت. باستانی پاریزی به گواه خاطراتش از نخستین ساکنان کوی دانشگاه تهران (واقع در امیر آباد شمالی) است.

در ۱۳۳۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد و برای انجام تعهد دبیری به کرمان بازگشت و تا سال ۱۳۳۷ خورشیدی که در آزمون دکترای تاریخ پذیرفته شد، در کرمان ماند. او دوره دکترای تاریخ را هم در دانشگاه تهران گذراند و با ارایه پایان‌نامه ‌ای درباره «ابن اثیر» دانشنامه دکترای خود را دریافت کرد. وی کار خود را در دانشگاه تهران از سال ۱۳۳۸ با مدیریت مجله داخلی دانشکده ادبیات شروع کرد و تا سال ۱۳۸۷ استاد تمام‌ وقت آن دانشگاه بود و رابطه تنگاتنگی با این دانشگاه داشت.
 
 
 
ادامه مطلب زندگی نامه
 


:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 8 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

چه توقعی دارند بعضی ها. مدام دم از حقوق بشر می زنند و حمایت از 5 مرزبان ایرانی. مدام از سازمان ملل و کاترین اشتن می خواهند که کاری کنند و از دولت محترم درخواست دارند تا از سفر شمال برگردند و برای آزادی این 5 سرباز رایزنی کند.

 آن هم دولتی که بعضی از پایه هایش از یاران بعضی ها در فتنه 88 بوده اند. باید قبول کرد سربازانی که در فتنه 88 از انقلاب، رهبر و خون شهدا حمایت و ایستادگی کردند خود ناقض حقوق بشرند. لابد می پرسید چرا؟

مگر ندا را یادتان رفته؟ همان دخترخانمی که چند لحظه قبل از کشته شدنش مقابل دوربین های BBC خیلی خیلی (خیلی) اتفاقی ظاهر می شود و چند دقیقه بعد سه دوربین  BBC خیلی خیلی (خیلی) اتفاقی تصویرش را موقعی که وارد کوچه می شود ضبط می کنند و یکباره هر سه دوربین خیلی خیلی (خیلی) اتفاقی از کار می افتند و دوباره تصویر بر می گردد.

مرزبانان ربوده شده خود ناقض حقوق بشرهستند

و ندا نقش بر زمین شده است و دوربین چهارم خیلی خیلی (خیلی) اتفاقی از آنجا رد می شد که نزدیکتر می شود تا این فاجعه بزرگ جهانی و نقض مسلم حقوق بشر را به سمع و نظر دنیا برساند تا دنیا بداند چقدر ایران ناقض حقوق بشر است و آشوبگران با دیدن همین صحنه های دلخراش همین سربازان را با مشت و لگد پذیرایی می کنند.

سازمان ملل و کاترین اشتن هم که طرفداران سر سخت عاملین فتنه 88 هستند. پس توقعی از آنان نیست که از ناقضین حقوق بشر که نگذاشتند این فتنه به سرانجام برسد حمایت کنند.

از طرفی گرهک تروریستی جیش العدل خود را ادامه دهنده راه ریگی می دانند و ریگی همان تروریستی بود که از جریان فتنه به خوبی حمایت می کرد. پس به همین دلیل این گروهک ترورسیتی ناقض حقوق بشر نیست.

حالا فهمیدید چرا این مرزبانان ناقض حقوق بشرند و هیچکس به فریادشان نمی رسد؟ چون همین سرباز ها برای وطن روزی جان فشانی کردند. وطنی که خیلی ها دلشان نمیخواست آباد بماند. خیلی ها می خواستند فتنه راه بیندازن و آنرا نابود کنند. پس دیگر دم از حقوق بشر نزنید. اینجا هرکس علیه انقلاب اسلامی ایران بود حقوق بشر شامل حالش می شود و هرکس با انقلاب اسلامی ایران بود خود ناقض حقوق بشر است.

پ,ن: قابل توجه گردانندگان سایت کلمه، سایت حامی فتنه 88

منبع : سایت معبر سایبری فندرسک



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

تقدیم به روح بلند شهید علی خلیلی

صدای بال فرشته مرگ که آمد فهمیدم خدا صدایم زده است. روحم از جسم زخمی ام جدا شد و نور سفیدی راه آسمان را نشانم داد و سرشار از شادی به سوی عرش بال گشودم.

نزدیکتر که شدم چشمم به درهای بهشت افتاد و خنده مستانه ام فلک را در بر گرفت. ناگهان صدایی از زمین بلند شد. برگشتم و به زمینی که برایم حقیر شده بود نگاه انداختم. در خیابانی عده ای مزاحم ناموس مردم شده بودند و طلب کمک می کرد اما فریاد رسی نبود.

آن طرف احمد و علی را دیدم که از مسجد بیرون آمده بودند ولی از کنار دختر بدحجابی به راحتی گذشتند و هیچکدام او را امر به معروف نکرد. کمی دورتر حمید در دانشگاه با همکلاسی های بدحجابش گل می گفت و گل می شنید.

شهید که می شوی دلت می گیرد

هر کسی را که دیدم بی تفاوت از کنار گناه راحت می گذشت و کسی آمری به معروف نبود. ولی محمد، محمد است که به جرم امر به معروف کردن بازداشت شده بود. دلم برایش سوخت.

 یاد سخن رسول خدا افتادم که فرمودند : هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منکر نکنند، و از نیکان خاندان من پیروى ننمایند، خداوند بدانشان را بر آنان مسلّط گرداند و نیکانشان دعا کنند امّا دعایشان مستجاب نشود.(امالى صدوق، ص‏254)

ماندم به بهشت بروم یا به زمین برگردم؟ هنوز رگ غیرتم که از زخم روزگار پاره شده بود ورم داشت. هنوز زمین تشنه خون های بود که در رگ غیرتی ها به جوش آمده. کاش می شد برگشت. اما ندایی می گفت بهشت پاداش خوبان است و زمین باشد برای اهلش. باشد که رستگار شوند...

پ,ن: مطلب کنایه ای بود به خودمون که یادمون نره علی برای چی پر کشید و رفت...

ادامه مطلب نامه شهید علی خلیلی به رهبر معظم انقلاب ۱۵ روز قبل از شهادت

منبع : وبلاگ معبر سایبری فندرسک



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 فروردين 1393 |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد