نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

یکی از اتفاقات جالبی که باید از آن تشکر و قدردانی کرد سفر آقای روحانی و خاندان هاشمی به جزیره محروم کیش است. جزیره ای که مردم بیچاره و بی پول به آن سفر می کنند و اصلاً از نظر رونق اقتصادی در وضع مطلوبی قرار ندارد و واقعاً نیازمند نگاه ویژه مسئولین برای بهبود وضعیت تأسف بار این جزیره است.

یکی از مشکلات اصلی مردم جزیره کیش، کشتی یونانی است که سال هاست در حاشیه این جزیره به گل نشسته و مانع تابش نور خورشید به جزیره شده است که واقعاً برای رفع این مشکل بزرگ باید دولت تدبیری اتخاذ نماید وگرنه چگونه می توان با تورم بالا جنگید؟

یا درخت تاریخی جزیره کیش که باید برای بهبود وضعیت این درخت فکری کرد و تدبیری اندیشید و اگر از آن نگهداری نشود نمی دانیم چه بلایی به سر 5 مرزبان گروگان گرفته شده خواهد آمد؟

درجزیره محروم کیش چه خبر است؟

یا جزیره هندورابی که خالی از سکنه است یکی از موضوعاتی است که باید حسابی مورد بحث قرار بگیرد چراکه اگر این جزیره بی سکنه بماند چگونه دولت می تواند برای اشتغال بیکاران آن فکری کند؟

یا اگر برای پارک دلفینها، باغ پرندگان، پارک ساحلی مرجان، اسکله تفریحی، شهر زیر زمینی کاریز، شهر باستانی حریره، پلاژ آقایان و بانوان و ... فکری نشود چگونه دولت می تواند به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کند؟

از طرفی سفر آقای روحانی و خاندان آقای هاشمی به جزیره محروم کیش نشان دهنده آن است که چقدر این بزرگواران با اقشار فقیر و کم در آمد جامعه ابراز همدردی می کنند و بجای رفتن به اماکن تفریحی و پرخرج کشور، مانند مردم فقیر و کم درآمد به این نقطه سفر کرده اند.

پ,ن: بازم بعضی ها هی بگن رئیس جمهور محترم و آقای هاشمی اعیانی زندگی میکنند...



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، دکتر حسن روحانی، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

تقدیم به روح بلند شهید علی خلیلی

صدای بال فرشته مرگ که آمد فهمیدم خدا صدایم زده است. روحم از جسم زخمی ام جدا شد و نور سفیدی راه آسمان را نشانم داد و سرشار از شادی به سوی عرش بال گشودم.

نزدیکتر که شدم چشمم به درهای بهشت افتاد و خنده مستانه ام فلک را در بر گرفت. ناگهان صدایی از زمین بلند شد. برگشتم و به زمینی که برایم حقیر شده بود نگاه انداختم. در خیابانی عده ای مزاحم ناموس مردم شده بودند و طلب کمک می کرد اما فریاد رسی نبود.

آن طرف احمد و علی را دیدم که از مسجد بیرون آمده بودند ولی از کنار دختر بدحجابی به راحتی گذشتند و هیچکدام او را امر به معروف نکرد. کمی دورتر حمید در دانشگاه با همکلاسی های بدحجابش گل می گفت و گل می شنید.

شهید که می شوی دلت می گیرد

هر کسی را که دیدم بی تفاوت از کنار گناه راحت می گذشت و کسی آمری به معروف نبود. ولی محمد، محمد است که به جرم امر به معروف کردن بازداشت شده بود. دلم برایش سوخت.

 یاد سخن رسول خدا افتادم که فرمودند : هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منکر نکنند، و از نیکان خاندان من پیروى ننمایند، خداوند بدانشان را بر آنان مسلّط گرداند و نیکانشان دعا کنند امّا دعایشان مستجاب نشود.(امالى صدوق، ص‏254)

ماندم به بهشت بروم یا به زمین برگردم؟ هنوز رگ غیرتم که از زخم روزگار پاره شده بود ورم داشت. هنوز زمین تشنه خون های بود که در رگ غیرتی ها به جوش آمده. کاش می شد برگشت. اما ندایی می گفت بهشت پاداش خوبان است و زمین باشد برای اهلش. باشد که رستگار شوند...

پ,ن: مطلب کنایه ای بود به خودمون که یادمون نره علی برای چی پر کشید و رفت...

ادامه مطلب نامه شهید علی خلیلی به رهبر معظم انقلاب ۱۵ روز قبل از شهادت

منبع : وبلاگ معبر سایبری فندرسک



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
 
در اولین روزهای سال جدید خبر تاسف باری پخش شد، شهادت طلبه ناهی از منکر!

خوشا به سعادتش که در راهی قدم برداشت و آسمانی شد که حسین (علیه السلام) آن را هدف قیام خود خواند.
 
 او به ندای حسین (علیه السلام) لبیک گفت تا سرمشقی شود برای ما ...
 
 
افسران - پوستر : طلبه شهید علی خلیلی


:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
وشته شده توسط : خادم سايبري

Gucci را همه ما خوب میشناسیم. همون آقا رضای قوچان نژاد خودمون که تک ‌گل برتری تیم ملی ایران در برابر تیم ملی کره جنوبی رو زد و باعث سعود تیم ملی به جام جهانی 2014 شد و نام آقا رضا به عنوان اسطوره در ذهن همه ایرانی ها ماندگار شد. ملت غرق شادی صعود به جام جهانی بودن و همچنین شب عید هم رسید که یکدفعه آقار رضای ما سر از BBC و جشن یا بهتر بگم شوپارتی این شبکه به مناسبت عید نوروز 93 در آورد.

اوووو عجب شبکه ای هست BBC که به فکر اسطوره های ما ملت هست ایول دستش درد نکنه، هم برای نوروز باستانی ما جشن گرفته هم یکی از اسطوره های مارو دعوت کرده، به این میگن شبکه ملی...!!!

برای ایران اسطوره باشیم یا برای BBC ؟

بله به همین راحتی شبکه بهائی که مروج بی بند و باری و همجنس بازی هست و ید طولایی در خیانت در حق ملت شریف ایران که از کودتای 28 مرداد گرفته تا فتنه 88 و بعد از آن را دارد، با بکارگیری یک اسطوره ورزشی، چهره کریه خودش رو در نزد ملت خوب جلوه میده.

گلایه ای از رضا قوچان نژاد نداریم بخاطر سالهای زیادی که خارج از ایران زندگی کرده و به احتمال زیاد هنوز ذهنش با مسائل اینچنینی درگیر نشده ولی از مسئولین فوتبالی کشور هم گلایه داریم و هم انتظار روشنگری و فرهنگسازی.

این تیم ملی قرار است مقابل چشم های میلیون ها نفر در کل دنیا به عنوان نمایندگان فرهنگی، مذهبی و ورزشی کشور حضور پیدا کنند پس باید باتوجه به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری، عرق ملی ، فرهنگی و مذهبی در آن ها به خوبی روشن شود و این امر جهاد فرهنگی مسئولان فوتبال کشور را می پذیرد.



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، جنگ نرم ، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 فروردين 1393 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

بسم الله الرحمن الرحیم-www.khademoshohada1.blogfa.com

سال نو مبارک...

چه اسم قشنگی داره امسال...

اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی...

وظیفه ی ما از امروز سنگین تر شده...

حضرت آقا نگران فرهنگ هستن...

و ما افسرای جنگ نرم آقا هستیم...

حواسمون باشه...

فرمانده دستور رو داده...

بقیه راه با ماست...

عیدتون مبارک...

ان شاالله سال خوب و پر برکتی واسه همه تون باشه...

یکی از بهترین اتفاقای امسال برای من آشنایی با شما آبجیای گل و مهربون بود...

ایام فاطمیه تسلیت...

التماس دعا...

افسران - سال نو مبارک

شهادت بنده ی حقیر

التماس دعا



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردين 1393 |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد