نوشته شده توسط : خادم سایبری

مایکل مان سخنگوی کاترین اشتن در گفتگو با بی بی سی اعلام کرد: اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی دیدار با فعالان زن به مشکلات آنها گوش داده است. وی ادامه داد: ما نگران حقوق بشر در ایران هستیم و این موضوع مهمی برای خانم اشتون است.

همانطور که معبر سایبری فندرسک پیش بینی کرده بود پس از بهانه انرژی هسته ای، دشمنان ایران به دنبال بهانه دیگری برای ادامه تحریم ها و فشار ها علیه ایران خواهند رفت. اینبار نقض حقوق بشر در ایران بهانه جدید است. حقوق بشری که از آن دم می زنند مانند عدم حقوق همجنسبازان، اعدام قاچاقچیان و مجرمان و حصر فتنه گران است.

حال سؤال ما از خانم اشتن این است اگر ایران ناقض حقوق بشر است پس چرا به ایران جایزه صلح نوبل نمی دهید؟

خانم اشتن به ایران جایزه صلح نوبل بدهید

از جمله افرادی که برنده جایزه صلح نوبل شده اند می توان به : مناخم بگین اولین نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، اسحاق رابین پنجمین نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، شیمعون پرس نهمین نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس،دالای لاما رهبر بودایان و عامل کشتار مسلمانان میانمار، جیمی کارتر سی و نهمین رئیس جمهور آمریکا، شیرین عبادی از خائنین به ایران و حامی گروهک های تروریستی، باراک اوباما چهل و چهارمین رئیس جمهور آمریکا،اتحادیه اروپا و ... اشاره نمود.

بنابر این با توجه به سوابق درخشانی که این افراد برای دریافت جایزه صلح نوبل دارند ایران نیز با توجه به تعاریف غربی ها شایسته دریافت این جایزه بین المللی است. پس خانم اشتن به ایران هم بخاطر نقض حقوق بشر جایزه صلح نوبل بدهید.



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، اهل بیت، حزب الله، حرف حساب، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اسفند 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

آسوده بخواب علیرضا، آسوده بخواب آرمیتا اینجا دنیا علیه شماست. اینجا هر روز پرونده اتهامات شما و پدرانتانسنگینتر می شود.

 یک روز برچسم افراطی بودن و یک روز برچسب کم سوادی و امروز مباح دانستن خون پدرانتان. اینجا زشت کلامی گفت اسرائیل، قاتل پدرانتان را به رسمیت می شناسم. اینجا هر روز چهره شیطان را بزک می کنند و چهره شما را اهریمنی. لابد فردا نوبت دادگاهی شدن شماست...

 صادق زیبا کلام (زشت کلام) عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه علت دشمنی رژیم صهیونیستی با ایران بدین خاطر است که ما می‌خواهیم آنان را محو کنیم، گفت: من کشور اسرائیل را به رسمیت می‌شناسمچرا که سازمان ملل آن را به رسمیت شناخته است.

خون پدران علیرضا و آرمیتا مباح شد...

آقای زشت کلام شما از کدام سازمان ملل حرف می زنید؟ سازمان مللی که حقوق همجنسبازان را به رسمیت می شناسد؟ سازمان مللی که کشتار مردم غزه را به رسمیت می شناسد؟ سازمان مللی که تحریم های کشور خودمان را به رسمیت می شناسد؟ اصلاً سازمان ملل ملاک ماست؟ یکدفعه بفرمایید من امام خمینی (ره) را به رسمیت نمی شناسم...

نکته جالب: دبیر دفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی هم گفتند اخیراً درصد اخراج و منع تدریس اساتید مذهبی افزایش پیدا کرده و در مقابل پرونده کار برخی از اساتید با پرونده های معلوم الحال بازتر شده است....

پ,ن: از نفرین خوشم نمیاد اما آقای زشت کلام لعنت خدا بر تو باد اگر حرفت را پس نگیری. آقای زشت کلام امیدوارم با شارون و نتانیابو محشور شوی. ای بردگان سکه لعنت بر شما مرگ ضد ولایت فقیه مرگ بر کسانی که از خانواده های شهدا خجالت نمی کشند و میخندند ...

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، حجاب و عفاف، القاعده، جنگ نرم ، اهل بیت، حزب الله، دکتر حسن روحانی، امام زمان، سوریه، محرم، کاریکاتور، ضد آمریکایی، قدس، جهان اسلام، خنده دار، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 2 اسفند 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

پس از فاش شدن متن توافقنامه ژنو (ترکمنچای) و شروع شدن مجدد توهین ها و تحریم ها علیه ملت شریف ایران، عده ای با توجه به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند هیچکس نباید مذاکره کنندگان را سازشکار بداند خواستند این خفت و فضاحت را گردن رهبر معظم انقلاب بیندازند و بین مردم شایعه کردند که تمام متن های توافقنامه باهماهنگی رهبر معظم انقلاب امضا شده اند.

حتی رهبر معظم انقلاب در پاسخ نامه آقای روحانی که پیروزی های بدست آمده در توافقنامه ژنو را نگاشته بودند فرمودند: آنچه مرقوم داشته‌اید در خور تقدیر است (نه متن توافقنامه ژنو).

رهبر معظم انقلاب در تاریخ 29 آذر ماه سال 92 نیز فرمودند: من اصرار دارم بر تثبیت حقوق ملت ایران. از جمله مسئله ی حقوق هسته ای؛ اصرار داریم بر اینکه از حقوق ملت ایران یک قدم عقب نشینی نباید بشود. ما البته در جزئیات این مذاکرات مداخله نمی کنیم.

رهبر معظم انقلاب: در مذاکرات دخالت نمی کنم

اما رهبر معظم انقلاب بار دیگر به همگان ثابت کردند که چقدر آینده نگر هستند. ایشان در 28 بهمن 92 فرمودند: من امسال روز اوّل سال ۹۲ در مشهد در جوار مرقد ثامن‌الحجج اعلام کردم؛ گفتم من حرفى ندارم؛ بعضى از مسئولین و دولتمردان - دولتمردان آن دولت، بعد هم دولتمردان این دولت - فکر میکنند در قضیّه‌ى هسته‌اى ما با آمریکایى‌ها مذاکره کنیم [تا] موضوع حل بشود؛ گفتیم خیلى خب، اصرار دارید شما، در این موضوعِ بالخصوص بروید مذاکره کنید؛ ولى در همان سخنرانى اوّل امسال گفتم من خوشبین نیستم؛ مخالفتى نمیکنم امّا خوشبین نیستم.

حال دولت باید خوب بداند اگر برای این دوره کوتاه چهارساله می خواهند به بیگانگان باج بدهند تا چند صباحی مملکت گل و بلبل بشود تا بتوانند برای هشت سال بعد رأی جمع کنند این صحبت رهبر معظم انقلاب را هم بخوانند که فرمودند :‌ یک خطوط قرمزی وجود دارد، یک حدودی وجود دارد، این حدود باید رعایت بشود...

پ,ن: دولت گرامی ملت تمام تحریم ها را تحمل کرده اند و دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند. اما اینکه تحریم بشویم و هم توهین بشنویم هم تعلیق، اینجا دیگر بحث دیگریست...


:: مطالب مشابه : سیدعلی خامنه ای - روشنگری



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 اسفند 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

دشمنان جمهوری اسلامی ایران باورهای سیاسی و دینی و نیز عادات حسنه ملت ما را با تکیه بر ابزارهای فرهنگی هدف گیری کرده اند.

جنگ نرم

رهبر معظم انقلاب:

من دارم می بینم صحنه رو...می بینم تجهیز رو...می بینم صف آرایی ها  رو...می بینم دهان های  با هقد و غضب  گشوده شده  و دندان های با غیظ فشرده شده رو...علیه انقلاب و علیه امام  و علیه همه این آرمان ها  و علیه همه کسانی به این حرکت  دل بسته اند چه بکنم اگر کسی نمی بینه؟! 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ، چاپ این صفحه
:: برچسب‌ها: شهدا , تهاجم فرهنگی ,
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

نصر نوشت:این روز ها حال وهوای عجیبی دارم انگار که دستانم از کنترل خودم خارج شده است و هر لحظه می خواهد بر تار و پود صفحه ی دیجیتالی روبرویم طرحی بزند تا آشفته بازار ذهنم را که صدای آه و ناله مظلومان از هر گوشه و کنارش بر می خیزد را به دریای آرامی تبدیل کند.

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ، چاپ این صفحه
:: برچسب‌ها: شهدا,
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

 بعضی ها چنان ادعای ایرانی بودنشان میشه که حد و مرزی نداره و رگ غیرتشون حسابی ورم می کنه که بیا و ببین. بیشتر این افراد هم تحت تأثیر شبکه های اجتماعی و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان از کشور قرار می گیرند و بدون هیچ فکری شروع به بافتن اراجیفی می کنن که از این شبکه ها تو مغزشون فرو کردن.

به عنوان مثال می گن چرا نماز رو با زبان عربی بخونیم بیایم فارسی بخونیم. یعنی من میخوام بدونم این شخص از پیامبر(ص) و خداوند خیلی بیشتر می فهمه؟ خب اگه قرار بود قرآن رو فارسی بخونیم خدا بیکار بود بیاد آخرین پیامبر رو از عرب ها انتخاب کنه و قرآن رو به عربی بفرسته؟ مگه خداوند در قرآن نفرمود ما قرآن را عربی نازل کردیم تا در آن بیندیشید؟

یا مثلاً میگن که: عرب ها به ما آموختند که بجای خوراک بگویم غذا که خودشان به ادرار شتر می گویند. جالبه بدونید غِذاء در عربی به معنی خوراک است. جمع آن أغذیه می باشد. حال این مشکل از ماست که غِذا را غَذاتلفظ می کنیم.

یا میگن: عرب ها به ما آموختند برای شمارش خودمان از نفر استفاده کنیم که خودشان برای حیوانات به کار می بردند. جالبه بدونیم نفر به معنی دسته است. که در قرآن برای شمارش انسان و جن استفاده می شود. البته برای شمارش شتر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

یا مثال دیگه میگن: عرب ها به ما آموختند که به جای واق واق سگ بگوییم پارس که نام سرزمینمان است. اول اینکه عرب ها تو واژه هاشون اصلاً "پ" ندارن که بخوان  "پارس" رو به ما یاد بدن!!!! همچنین واق  کلمه عربی است به معنی نگهدارنده و فارس ها به صدای سگ "عو عو" می گفته اند. و البته یکی از معانی واژه ی پارس خبر کردن نیز هست.

یا باز میگن: عرب ها به ما آموختند بگوییم شاهنامه آخرش خوش است چون آخر شاهنامه ایرانی ها از عرب ها شکست خوردند. بهتره بدونیم اصلاً تو شاهنامه خبری از اعراب نیست که ایرانیان بخوان از ونا شکست بخرن!

عرب ها به ما آموختند یا غربی ها؟

نکته جالب تر قضیه اینجاست که بعضی ازین خانما که این حرف هارو تو شبکه های اجتماعی می نویسند عکس های لخت و بی حجاب خودشون رو گذاشتن و زیر اون عکس ها چندین عرب لایک زدن و کامنت به زبان عربی گذاشتن و لذت بردن از زن ایرانی و اون خانم هم ابراز خوشحالی کرده از این تعاریف عرب ها. عجب غیرتی ... جالبتر اینجاست که بیشتر همین افراد که از اعراب بدشون میاد برا گردش و تفریح و صفا سیتی میرن دبی. شاید دبی برا اروپا بوده ما خبر نداشتیم.

حالا اگر بخوایم واقعاً به عنوان یک ایرانی رگ غیرتمون باد کنه باید یه نگاهی به همین شبکه های تلویزیونی فارسی زبان خارج بندازیم که به ما ایرانی ها آموختند شما ایرانی ها مردمانی کچل،‌ با دماغ های گنده و بسیار آدم های چاغی هستید که ناتوانی جنسی دارید و به دنبال گرفتن یک هفته ای ویزای کانادا هستید که قبل از اون باید اعتیاد خودتون رو ترک کنید.

همین شبکه های ماهواره ای فارسی زبان خارج از کشور هستند که به خانواده های ما برهنه بودن رو آموختند. همینا هستند که به ناموس ما آموختند در کنار شوهرت دوست پسر هم داشته باش. همینا به جوونای ما آموختنداحترام بزرگتر ها رو نگه نداریم. همینا به ما آموختند که چشمامون هیز باشه و به ناموس مردم نظر داشته باشیم و در برابر چشم هیزی دیگران به ناموسمون بی غیرت باشیم.

حالا بودجه این شبکه های ماهواره ای فارسی زبان خارج از کشور رو کی میده؟ درست متوجه شدین غربی ها. اونا به ما آموختند که ایرانی نباشیم نه عرب ها... تازه این عرب هایی که پیامبر هر 40 روز باهاشون سر جنگ داشت (عقلشون نمیرسه) چطور میتونن به ما که مهد فرهنگ و تمدن جهانی هستیم چیز یاد بدن؟

نمیخوام از اعراب دفاع کنم اما مشکل در اینجا اعراب نیستند مشکل دین اسلام هست. می خوان از این طریق به دین ما ضربه بزنن و کاری کنند که مردم با توجه به کینه ای که از اعراب دارند از اسلام دور شوند.

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، حجاب و عفاف، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : جمعه 11 بهمن 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
بــازدیـــد ها!!!

فیسبوک:
آخرین بازدید ده دقیقه قبل.
ویچت:
آخرین بازدید سه دقیقه قبل.
قــــــرآن:
آخرین بازدید رمضان سال گذشته آنهم به اجبار و زور ...!!!!

آیـــا هنــوز وقــت آن نرسیــده که دلهای مومنان برای خدا خاشع شود؟؟؟؟!!!!

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ضد اسرائیل، جنگ نرم ، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری

افسران - توجیه بی دلیل برخی گناهان

 



:: موضوعات مرتبط: شهدا، امام خامنه ای، جلبک های سبز، تهاجم فرهنگی، ، چاپ این صفحه
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1392 |
نوشته شده توسط : خادم سایبری
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1392 |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد